حواشی دیدار سپیدرود - پدیده؛
تابناک / هواداران در انتهای بازی شعارهای تندی را بر علیه مسئولان ورزشی استان و رئیس هیئت فوتبال گیلان سر دادند و آنها را مسئول باخت‌های مکرر سپیدرود دانستند.
کد خبر: ۶۴۴۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵ 17 August 2018

تابناک / هواداران در انتهای بازی شعارهای تندی را بر علیه مسئولان ورزشی استان و رئیس هیئت فوتبال گیلان سر دادند و آنها را مسئول باخت‌های مکرر سپیدرود دانستند.

از هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، دو تیم سپیدرود رشت و پدیده مشهد عصر امروز از ساعت 18:30 در ورزشگاه سردار جنگل رشت به دیدار یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری دو بر صفر تیم پدیده به پایان رسید.

بازی در نیمه دوم زیر نور پروژکتور برگزار شد.

در یک برخورد بین بازیکنان سپیدرود و پدیده، علی نعمتی از ناحیه سر دچار مصدومیت شدید شد.

هواداران سپیدرود پس از گل دوم تیم پدیده ورزشگاه را ترک کردند.

هواداران سپیدرود بر علیه رئیس هیئت فوتبال گیلان شعار دادند.

هواداران شعارهای تندی را بر علیه مسئولان ورزشی استان گیلان سر دادند و آنها را مسئول باخت‌های مکرر سپیدرود دانستند.

 

* درحالی‌که لحظاتی از آغاز دیدار دو تیم سپیدرود و پدیده گذشته بود، کم‌تر از سه هزار هوادار به ورزشگاه آمده و استقبال ضعیفی از مسابقه انجام‌شده است، نتایج ضعیف سپیدرود در سه هفته ابتدایی لیگ و تغییر ساعت مسابقه از عوامل این استقبال ضعیف هستند.

* هواداران در چند نوبت کاپیتان سپیدرود را با شعار " کعبی با تعصب " مورد تشویق قرار دادند، کنار گذاشته شدن کعبی از سپیدرود توسط خداداد عزیزی و بازگشت مجدد کاپیتان سرخ‌های شهر باران توسط مدیریت جدید باشگاه یکی از حاشیه‌های پرشمار هفته اخیر سپیدرود بوده است.

* محسن نصر پیشکسوت تیم فوتبال سپیدرود و گزینه مدیریت فنی این باشگاه، کیومرث بیات مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت و محمدعلی ثابت‌قدم شهردار اسبق رشت که متقاضی خرید باشگاه سپیدرود است دقایقی پیش از آغاز مسابقه در جایگاه ویژه ورزشگاه سردار جنگل رشت حاضر شدند تا دیدار تیم موردعلاقه خود را از نزدیک تماشا کنند.

* در دقیقه 13 بازی هواداران یک بار دیگر به صورت دسته‌جمعی حسین کعبی را تشویق کردند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار