به منظور تسهیل تردد شهروندان؛
بهتاج: به رغم اینکه وظیفه ای متوجه شهرداری نبود، شهردار ورزش دوست تبریز دستور آسفالت جاده یادگار امام(ره) را صادر کرد.
کد خبر: ۶۴۴۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۷ 16 August 2018

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به اخبار منتشر شده در خصوص بهسازی جاده یادگار امام(ره) گفت: شهردار محترم تبریز با توجه به آنکه هیچ وظیفه قانونی در قبال آسفالت کردن این مسیر نداشته است ولی برای تسهیل رفت و آمد همشهریان به استادیوم یادگار امام(ره) اجرای آسفالت را به عهده گرفته است.
ایوب بهتاج افزود: مدیریت جدید باشگاه تراکتورسازی تبریز هم قیر مورد نیاز آسفالت این مسیر را در اختیار اداره کل ورزش و جوانان قرار داده است.
وی تصریح کرد: مرمت و ساماندهی مسیرهای مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) تبریز یکی از ضرورت های دسترسی آسان به این ورزشگاه تلقی می شود و در راستای تحقق این مهم اقدامات لازم از جمله با همکاری شهرداری تبریز انجام می شود.
بهتاج ادامه داد: همانگونه که اداره کل ورزش و جوانان استان طی سالیان گذشته استادیوم‌ها و اماکن ورزشی خود را به طور رایگان در اختیار تیم ها قرارداده است در حال حاضر نیز این سیاست را در پیش دارد.
وی در ادامه گفت: در حال حاضر تیم تراکتور سازی تبریز بیش از هر زمانی به آرامش و تمرکز نیاز دارد بنابراین تمامی مسئولان، هواداران و علاقه مندان به تیم تراکتور سازی در راستای تقویت و نتیجه گیری این تیم باید دست در دست هم داده و با وحدت و یکپارچگی در راه موفقیت این تیم محبوب گام بردارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار