تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون امور استانهای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: در طول برگزاری بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز استانها، ظرفیت های چهارمحال و بختیاری در تمامی حوزه ها در 150 شبکه رادیو و تلویزیون برای مخاطبان معرفی خواهد شد.
کد خبر: ۶۴۴۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴ 16 August 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- علی دارابی در نشست هماهنگی بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیمای استانها افزود:
هم اکنون 150 شبکه رادیو و تلویزیونی با بیش از 36زبان فراملی برنامه تولید و پخش می کنند و همه این شبکه ها در طول جشنواره بیست و یکم به چهارمحال و بختیاری می پردازند.
به گفته وی، بیش از سه هفته این استان در برنامه های مختلف صدا و سیما حضور پررنگ خواهد داشت.
معاون امور استانهای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: هم اکنون برای جشنواره های بعدی سه استان داوطلب شده اند که در آیین اختتامیه جشنواره بیست و یکم استان میزبان معرفی خواهد شد.
دارابی اظهار داشت: جشنواره بیست و یکم به میزبانی چهارمحال و بختیاری بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت ها و استعدادهای این استان است چرا که جشنواره سفیر راستین استانها به مردم ایران خواهد بود.
به گفته وی، بیش از یک هزار هنرمند شناخته شده کشور با حضور در این جشنواره به معرفی پتانسیل های این استان در آینده خواهند پرداخت.
دارابی اظهار داشت: در این جشنواره از 15نفر از هنرمندان بزرگ کشور، هنرمندان استان، خانواده شهدا تجلیل خواهد شد و این جشنواره فرصتی برای معرفی هنرمندان استان است.
استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت:این بزرگترین جشنواره ای است که برای نخستین بار است در استان برگزار می شود.
اقبال عباسی در این نشست افزود:هنرمندان برجسته کشور ظرفیت های این استان را بازگو کنند تا به واسطه این ظرفیت، زمینه برای جذب سرمایه گذار در چهارمحال و بختیاری فراهم شود.
مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، بیست و یکمین جشنواره تولیدات استانهای صدا و سیمای استانها را یکی از رخدادهای بزرگ فرهنگی کشور عنوان کرد.
مهرداد عظیمی در این نشست افزود: وفاق و همدلی برای توسعه و رشد این استان بسیار بالاست و برای برگزاری این جشنواره همه مسوولان و مردم همدل و متحد آماده شدند.
در این نشست اعلام شد 10 هزار اثر به جشنواره تولیدات مراکز استانهای صدا و سیما ارسال شده است که 5 برابر دوره های گذشته است و آثار تولید شده به صورت گروهی ساخته می شود.
به گفته مسوولان ، این جشنواره یکی از بزرگترین جشنواره ساختاری جهان است چرا که همه بخش تلویزیون، رادیو، پژوهش، خبر ، فضای مجازی و موسیقی در آن وجود دارد.
128داور از جمله هنرمندان بزرگ عرصه سینما، تلویزیون و موسیقی آثار رسیده به جشنواره را مورد ارزیابی و داور قرار داده اند.
در این نشست که از پوستر جشنواره و لوگوی شبکه جهان بین رونمایی شد، دو نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مدیران استانی حضور داشتند.
بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز استانهای صدا و سیمای از سوم تا پنجم شهریورماه به میزبانی چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار