مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: فدراسیون مواردی را برای تغییر پیست اتومبیلرانی نقش‌جهان و همچنین رسیدن به استانداردهای لازم متذکر شده است که به زودی انجام می‌شود.
کد خبر: ۶۴۴۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ 16 August 2018

به گزارش تابناک : محمد سلطان‌حسینی درباره استاندارد نبودن پیست اتومبیلرانی نقش‌جهان و تمرین ورزشکاران در پارکینگ ورزشگاه نقش‌جهان اظهار داشت: سرمایه‌گذاری با رئیس سابق هیئت اتومبیلرانی استان تفاهمی را برای تکمیل پیست اتومبیلرانی نقش‌جهان داشته و این در حالی است که باید استانداردهای پیست نقش‌جهان مورد تأیید فدراسیون قرار بگیرد. 

وی ادامه داد: فدراسیون مواردی را برای تغییر پیست اتومبیلرانی نقش‌جهان و همچنین رسیدن به استانداردهای لازم متذکر شده است که به زودی انجام می‌شود و این پیست به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به آمار ورزشکاران، مربیان و داوران اصفهانی اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا بیان داشت: با توجه به مصدوم شدن عده‌ای از ورزشکاران در رشته‌های مختلف، هم‌اکنون آمار دقیقی از تعداد ورزشکاران، مربیان و داوران اصفهانی اعزامی به بازی‌های آسیایی در دسترس ندارم، ولی تا یک زمان مشخص این آمار حدود 63 نفر بود. در دوره گذشته تعداد اصفهانی‌ها 25 نفر بود و هم‌اکنون حدوداً 2 برابر شده است.

سلطان حسینی پیرامون استعفای رئیس هیئت کشتی استان اصفهان تصریح کرد: صحبت خاصی در این مورد ندارم، ایشان چه استعفا می‌داد و چه استعفا نمی‌داد دوره ریاستش رو به پایان بود و همانند یک نماینده مجلس و عضو شورای شهر است که دوره 4 ساله‌ای در اختیار دارد و در دوره پایانی خود استعفا می‌دهد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار