کد خبر: ۶۴۳۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹ 15 August 2018

تابناک / مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم بارش پراکنده در استان‌های گیلان و مازندران گفت: در برخی نقاط استان‌های قم، مرکزی و همدان طی امروز و فردا (۲۴ و ۲۵ مرداد) در برخی ساعات گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه امروز بارش پراکنده در استان گیلان و شرق استان مازندران پیش بینی می‌شود، گفت: این شرایط طی فردا (۲۵ مرداد) به میزان کمتری تداوم خواهد داشت.

وی با بیان اینکه پس فردا (۲۶ مرداد) در بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف و آفتابی حاکم خواهد بود، اظهار کرد: در شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل در برخی ساعات امروز وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک پیش بینی می‌شود. این شرایط تا روز جمعه (نیز به طور متناوب ادامه می‌یابد.

به گفته وظیفه، دریای خزر امروز و صبح فردا (۲۴ و ۲۵ مرداد) به‌ویژه در استان گیلان مواج خواهد بود همچنین بخش مرکزی خلیج فارس فردا مواج پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در پایان با اشاره به شرایط جوی تهران طی روزهای آینده گفت: آسمان پایتخت فردا و پس فردا (۲۵ و ۲۶ مردادماه) صاف گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران طی دو روز آینده به ترتیب ۳۷ و ۲۴ درجه سانتیگراد و ۳۸ و ۲۴ درجه سانتیگراد خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار