تابناک / مربی سابق تیم ملی بوکس گفت: دوست داشتم به عنوان مربی، تجربیاتم را در اختیار جوانتر‌ها قرار دهم، اما جو حاکم در بوکس با خصوصیات اخلاقی من همخوانی نداشت.
کد خبر: ۶۴۳۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ 15 August 2018

تابناک / مربی سابق تیم ملی بوکس گفت: دوست داشتم به عنوان مربی، تجربیاتم را در اختیار جوانتر‌ها قرار دهم، اما جو حاکم در بوکس با خصوصیات اخلاقی من همخوانی نداشت.

 
 

امین قاسمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص اینکه آیا تیم ملی بوکس می‌تواند در بازی‌های آسیایی نتیجه خوبی کسب کند، اظهار داشت: درست است که بوکسور‌های جوان کشورمان از نظر اسم و رسم هنوز برند نشده‌اند، اما از نظر فنی خوب هستند و فکر می‌کنم نسل خوبی در انتظار بوکس ایران باشد. برای موفقیت در بای‌های آسیایی شانس، قرعه، داوری و ... در کسب مدال تاثیرگذار است.

وی در واکنش به اینکه مسئولان فدراسیون بوکس معتقد هستند کسب یک برنز در جاکارتا موفقیت تلقی می‌شود، تصریح کرد: این نوعی تاکتیک برای پایین آوردن سطح توقعات است که یک حداقلی را در نظر بگیرند تا در صورتی که نتیجه‌ای بهتر از پیش‌بینی‌ها کسب شد، بتوانند روی آن مانور دهند. به نظر من اگر شرایط ایده‌آل باشد و ناداوری گریبان بوکسور‌های ما را نگیرد، می‌توانیم بیشتر از یک مدال کسب کنیم.

مربی سابق بوکس در پاسخ به این سوال که شایعاتی در خصوص بازگشتش به رینگ مطرح است، گفت: به هیچ وجه در سطح ملی به رینگ برنمی‌گردم و اگر مبارزه بین‌المللی در سطح حرفه‌ای وجود داشت، دوست دارم در آن شرکت کنم.

قاسمی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: مدتی به عنوان مربی در تیم ملی بزرگسالان کار کردم و دوست داشتم تجربیاتم را در اختیار جوانتر‌ها قرار دهم، اما جو حاکم در بوکس با خصوصیات اخلاقی من همخوانی نداشت و ترجیح می‌دهم در این شرایط به مربیگری فکر نکنم. به عنوان رئیس هیئت بوکس گیلان فعلا کار‌های مربوط به استانم را پیگیری می‌کنم و برای تیم ملی بوکس در جاکارتا آرزوی موفقیت دارم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار