کد خبر: ۶۴۳۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ 15 August 2018

تابناک / نماینده مردم آستارا در مجلس گفت‌:‌ کار احداث نیروگاه تولید برق با مشارکت بخش خصوصی در آستارا به‌زودی آغاز می‌شود.

ولی داداشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت:‌‌ کار احداث نیروگاه تولید برق با ظرفیت تولید 15 تا 25 مگاوات و با مشارکت بخش خصوصی به‌زودی در آستارا آغاز می‌شود و با راه‌اندازی آن مشکلات شهرستان در این حوزه تاحدود زیادی رفع می‌شود.

نماینده مردم آستارا در مجلس عنوان کرد:‌ در گذشته یک ایستگاه پست برق در داخل شهر آستارا وجود داشت اما به دلایلی به خارج از شهر منتقل شد به همین خاطر در زمان اوج مصرف برق در بسیاری از نقاط ‌شهر آستارا مشکلاتی در این زمینه برای شهروندان و اهالی ایجاد می‌شود.

دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس ابراز داشت:‌ در حال حاضر به علت مشکلات متعدد شهروندان و مراجعات بسیار زیاد آن‌ها به علت کمبود برق رایزنی‌های لازم جهت برطرف شدن سریع این مشکل آغاز شده که امیدواریم نتیجه آن به استقرار سریع‌تر ایستگاه پست برق در شهر آستارا بیانجامد.

داداشی با بیان این نکته که میزان تولید و مصرف برق در آستارا به ویژه در ساعات اوج مصرف با هم متفاوت است عنوان کرد:‌ میزان مصرف برق آستارا در زمان‌های اوج مصرف به حدود 60 مگاوات می‌رسد در حالی‌ که ظرفیت فعلی تولید برق در این شهرستان جوابگوی این نیاز نیست.

وی در مورد تأمین بودجه و اعتبارات لازم جهت استقرار پست جدید برق شهر آستارا نیز عنوان کرد:‌ پس از رایزنی‌های بسیار توانستیم برای ایجاد مجدد پست ثابت برق در داخل شهر آستارا 30 میلیارد تومان اعتبار را مصوب کنیم که پیگیری‌ها جهت تخصیص و جذب آن همچنان ادامه دارد.

نماینده مردم آستارا در مجلس یکی دیگر از برنامه‌های عمرانی این شهرستان را‌ آسفالت راه‌های روستایی اعلام کرد و گفت:‌ در سال گذشته حدود 5 هزار تن سهمیه قیر برای آسفالت راه‌های شهرستان آستار در نظر گرفته شد که بلافاصله پس از تحویل آن عملیات آسفالت راه‌ها آغاز می‌‌شود.

داداشی با اعلام اینکه از سهیه قیر در نظر گرفته شده هزار و 50 تن آن آماده تحویل است افزود:‌ تقریباً نصف راه‌های روستایی شهرستان آستارا در برنامه و اولویت نخست اجرای عملیات آسفالت هستند و آسفالت مابقی نیز به تناوب و پس از اجرای این مرحله در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه طرح موسوم به نهضت آسفالت در شهرستان آستارا را مورد تأکید ویژه قرار داد و خاطرنشان کرد:‌ بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی و کمک به مناطق محروم یکی از مهم‌ترین محورهای برنامه‌ریزی در شهرستان آستارا است که باید برای تحقق هرچه بیشتر آن تلاش شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
به این میگن نماینده احسن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
آقای داداشی از زحمات حضرتعالی بسیار سپاسگزاریم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار