کد خبر: ۶۴۲۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ 13 August 2018

تابناک / نماینده رودسر در مجلس گفت: احداث سایت پشتیبانی خزر با توجه به شرایط اقتصادی دولت و برجام ، منتفی شد و پتروشیمی در آن منطقه در دستور کار قرار گرفت.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در نشست مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به انعکاس دردمندانه و حقیقت انگارانه اخبار ااز سوی اهالی رسانه گفت: هر وقت بتوانیم در خدمت خبرنگاران خواهیم بود و هیچ دیواری بین مناطق جغرافیایی ما وجود ندارد.

اسدالله عباسی با اشاره به اتحاد و وجود مشترکات در بین نمایندگان گیلان افزود: ممکن است در برخی مواقع تک‌صدایی از ما شنیده شود اما در اشتراکات ملی و جغرافیایی همه نمایندگان یک‌صدا هستیم.

وی با اشاره به سایت نفتی خزر تصریح کرد: تجربه استخراج نفت در عمق‌های مشخص در کشور وجود دارد اما برای احداث سایت پشتیبانی خزر با توجه به شرایط اقتصادی دولت و برجام احداث این سایت منتفی شد و پتروشیمی در آن منطقه در دستور کار قرار گرفت.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی بر لزوم قلم‌زنی اصحاب رسانه بر اساس واقعیت‌ها تأکید کرد و گفت: همه دنبال حل مشکلات مردم هستیم اما خبرنگاران باید در حل مشکلات بزرگ یاری‌گر نمایندگان باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار