تابناک / مراسمی تحت عنوان تجلیل از خبرنگاران توسط نماینده لاهیجان و سیاهکل دقایقی پیش در دارالقرآن شهرستان لاهیجان و بدون حضور منتقدین آغاز شد.
کد خبر: ۶۴۲۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۱ 12 August 2018

تابناک / مراسمی تحت عنوان تجلیل از خبرنگاران توسط نماینده لاهیجان و سیاهکل دقایقی پیش در دارالقرآن شهرستان لاهیجان و بدون حضور منتقدین آغاز شد.

به گزارش «بامردم»، مراسمی تحت عنوان تجلیل از خبرنگاران و نشست خبری ذبیح‌الله نیکفر نماینده مردم شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل بدون حضور منتقدین آقای نماینده در سالن دارالقرآن شهرستان لاهیجان در حال برگزاری است.

این مراسم در حالی برگزار می‌شود که از برخی از خبرنگاران و رسانه‌های مجوز دار رسمی منتقد وی که حتی دفتر آن‌ها در شهرستان لاهیجان واقع‌شده است نیز دعوت نشد، این در حالی است که در این جلسه ادمین های کانال‌های تلگرامی و خبرنگارانی از شهرستان‌های دیگر نیز حضور دارند!

این‌گونه دعوت فرمایشی آقای نماینده در حالی اتفاق افتاده که بارها او از سوی رسانه‌ها به فرار از پاسخگویی متهم شده و رسانه‌ها او را هیچ‌گاه پاسخگوی نقدهای وارده که بخش اعظمی از آن‌ها توسط مردم مطرح می‌شود، نمی‌دانند.

جالب‌توجه اینکه نیکفر بارها مدعی شده که پذیرای نقدهاست اما اقدام اخیر او در عدم دعوت منتقدین رنگ و بوی دیگری به این ادعای او داده است!

البته ناگفته نماند دعوت از برخی چهره‌های خاص نیز صورت گرفته که گفته می‌شود این امر به جهت تجلیل و همراه کردن آن‌ها با خود و همچنین بهره‌برداری از تصاویر نشست در آینده بوده است.

گویا فقط خبرنگارانی که فضا را گل‌وبلبل می‌بینند و انتقادی نیز از جناب آقای نماینده ندارند و از او تعریف می‌کنند حق حضور در این‌چنین نشست‌هایی را دارند.

شاید آقای نماینده فراموش کرده‌اند رسانه‌ها به‌عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان، رسالت اطلاع‌رسانی به‌موقع و شفاف اخبار اتفاقات، حوادث و جلسات مسئولان را بر عهده دارند و با خود اندیشیده‌اند که با دعوت فرمایشی به‌جای اينكه زير سؤال بروند و برخی مسائل بیش‌ازپیش نمايان شود، بهتر است كه اصلاً خبرنگاران منتقد دعوت نشوند تا انتقادات و … منتشر نشود.

برخی به‌نوعی سعي دارند تا با عدم دعوت برخي از رسانه‌ها درواقع آن‌ها را بایکوت كنند! اما خبرنگاران تيزبين‌تر از آن هستند و هميشه در راستاي انجام رسالت خود به بهترين شكل تلاش مي‌كنند.

رسانه خبری با مردم گیلان با انتقاد ازاین‌گونه برخوردهای سلیقه‌ای نماینده ارزشی لاهیجان و سیاهکل خواستار توضیح در رابطه با این‌گونه دعوت‌های گزینشی می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار