20 مرداد ماه روزی بود که استانداری هر چند با تاخیر سه روزه منت بر سر خبرنگاران قزوینی گذاشت و از برخی از خبرنگاران برای تجلیل از زحماتشان دعوت به عمل آورد .
کد خبر: ۶۴۱۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴ 11 August 2018

رویکرد گزینشی و جانبدارانه استانداری در دعوت از رسانه ها

به گزارش تابناک قزوین،20 مرداد ماه روزی بود که استانداری هر چند با تاخیر سه روزه منت بر سر خبرنگاران قزوینی گذاشت و از برخی از خبرنگاران برای تجلیل از زحماتشان دعوت به عمل آورد .

دعوتی پر از تبعیض و توام با رویکردهای سیاسی، رویکردهای نخ نما شده که نشان دهنده رفتارهای غیر حرفه ای از جانب متولیان اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین است.

طبیعتا عرصه خبر و خبرنگاری زمینه ای است که هیچ فرد عاقلی برای کسب  مطامع مالی به آن ورود پیدا نمی کند و گرفتن یک کارت هدیه و یا صرف شام و یا نهار برای جبران زحماتشان به هیچ وجه کافی نبوده و نیست ولی عرصه خبر و خبرنگاری آنقدر قداست دارد که توهین دعوت و پس گرفتن دعوت را به بهانه  فعال نبودن خبرگزاری نپذیرند.

جناب آقای استاندار مجموعه خبرگزاری تابناک بر اساس سیاست های کلان خود بدون رویکرد سیاسی و جناحی در استان مشغول به پوشش خبرها است و از شما برای دعوت از همکارانش برای تعامل بیشتر تشکر می کند و امیدوار است که یک نگاه همه جانبانه تر و حرفه ای تر به رسانه های استان در مجموعه تحت مدیریت شما شکل بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار