تابناک چهارمحال وبختیاری- نفرات برتر سومین روز سی و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی ورزش دانش آموزی پسران کشور در مقطع ابتدایی در شهرکرد معرفی شدند.
کد خبر: ۶۴۱۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲ 11 August 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- در ماده زمینی رشته ژیمناستیک مسیحا مددیان از تهران، در ماده خرک حلقه اهورا کاظمی از کردستان، در ماده دار حلقه یاشار جعفری از تهران، در ماده پرش از خرک امیر حسین گل محمدی از اردبیل ، در ماده پارالل محمد پارسا خورشیدوند از شهرستان تهران و در رشته بارفیکس نیز یاشار جعفری از تهران قهرمان شدند.
همچنین در رشته ژیمناستیک یاشار جعفری، شایان زرنشان و سید رضا سید پور از تهران، آذربایجان شرقی و مازندران به عنوان قهرمان قهرمانان کلاس چهارم معرفی شدند.
در رشته شنای مقطع ابتدایی در ماده 4در 50 متر آزاد امدادی محمد رضا اورنگ، صالح نادری و محمد امیبن خازنی از استان مرکزی به عنوان نفرات برتر شناخته شدند.
در ماده 40 متر پروانه امیر کیان حقیقت خواه از خراسان رضوی، در ماده 100متر قورباغه مانی سلیمانیان از خراسان رضوی رتبه های نخست را بدست آوردند و تیم های خراسان رضوی ، کردستان و مرکزی نیز به عنوان تیم های برتر معرفی شدند.
ورزشکاران در سی و پنجمین دوره مسابقات ورزش دانش آموزی پسر و بیست و نهمین دوره مسابقات قهرمانی دختر کشور در سه رشته شنا، ژیمناستیک، دو و میدانی به مدت 22 روز در مجموعه ورزشی شهدای دانش آموزی شهرکرد با هم به رقابت می پردازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار