تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی، نقش رسانه ها را در خنثی کردن توطئه های دشمنان و نیز امید و ایجاد نشاط اجتماعی اثرگذار دانست.
کد خبر: ۶۴۱۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳ 09 August 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- علی کاظمی باباحیدری، تصریح کرد: خبرنگاران چشم مسئولان و مایه امید، نشاط و حافظ منافع مردم در راستای توسعه و پیشرفت کشور هستند.
وی افزود: خبرنگاران به عنوان مجاهدان عرصه اطلاع رسانی در ترویج و توسعه فرهنگی، حق جویی و حق گویی، با سختی های فراوانی روبه رو هستند و از سویی وظیفه انعکاس مشکلات به مسئولان را بر عهده دارند.
کاظمی بیان داشت: خبرنگاران فارغ از هرگونه خط مشی و جریان سیاسی، در راستای فرمایشات رهبری حرکت کنند تا بتوانند به بخشی از مسئولیت خود بدرستی عمل کنند.
وی افزود: نظام اسلامی جایگاه بی بدیلی برای خبرنگاران قائل است، از این رو همه مسئولان باید خود را موظف به پاسخگویی و انعکاس فعالیت های نظام به مردم بدانند.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خبرنگاران با انعکاس اخبار جامع، ضمن رعایت صحت و صداقت، بایستی در نقدهایشان از توهین به شخصیت افراد بپرهیزند.
نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس افزود: بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و بازگو کردن کاستی های جامعه از وظایف اصلی رسانه هاست که در این زمینه ایرنا به وظیفه خود به خوبی عمل کرده است.
وی اظهار داشت: خبرنگار با قلم توانمند خود فکر و فرهنگ جامعه را جهت می دهند.
17 مرداد همزمان با شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی بدست طالبان در افغانستان روز خبرنگار نامگذاری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار