کد خبر: ۶۴۱۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۴ 09 August 2018

تابناک / دکتر مسعود نصرتی، شهردارسابق رشت با انتشار پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را به اهالی رسانه تبریک گفت.

 

فضای رسانه ای گیلان در کشور منحصر به فرد است / برنامه های خوبی برای رسانه ها داشتم / در کنار بعضا نامهربانی ها، دوستان مهربان و صادقم را دوباره پیدا کردم

 

در پیام تبریک معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور آمده است:

 

جان نباشد جز خبر در آزمون / هر که را افزون خبر جانش‏ فزون
جان ما از جان حیوان بیشتر  / از چه ؟ زان رو که فزون دارد خبر

 

شاید امسال نیز مانند سال‌های گذشته درد دلهای اهالی قلم ناگفته باقی مانده باشد.

نزدیک روز خبرنگار که می‌شویم همه ما سخنان خود را با بیان اهمیت انعکاس اخبار در جامعه شروع می‌کنیم و برای اینکه خودمان را رسانه‌ای هم نشان دهیم، گوی سبقت را از هم می‌گیریم و با خبرنگاران عکس یادگاری انداخته و گاه‌ با افتخار کارت هدیه‌ای هم بذل و بخشش می‌کنیم.

شاید اهل قلم پذیرفته است که روز خبرنگار هم مانند بسیاری روزهای دیگر تنها یک روز نامگذاری شده در تقویم است و به اندازه همان یک روز ارزش پرداخته شدن دارد.

خبرنگاران سنگ صبوری جز هم‌صنفان خود ندارند و بعضا گوش شنوایی برای مشکلاتشان وجود ندارد.؛ مشکلاتی‌که چند دهه است به قوت خود باقی مانده و ریسمان آن هر روز محکمتر می‌شود.

کمتر کسی است که نداند خبرنگاران امنیت شغلی، مسکن، بیمه و بسیاری از بدیهیات و ملزومات یک زندگی عادی را ندارند و بسیاری از مدیران رسانه با کوچکترین بهانه عذر خبرنگارانشان را می‌خواهند و این امر سبب شده که یک خبرنگار درطول سال‌های فعالیت خود، کار در چندین رسانه را تجربه‌ کند.

اینجانب ضمن تبریک مجدد به همه اهالی محترم قلم و اندیشه خصوصا رسانه های گیلانی و شهر زیبای رشت باید بگویم برنامه های خوبی برای رسانه ها داشتم و اعتراف می کنم فضای رسانه ای گیلان در کشور منحصر به فرد است.

کلام آخر اینکه: طی ماه هایی که افتخار خدمت به مردم فهیم رشت را داشتم، در کنار بعضا نامهربانی ها، دوستان مهربان و صادقم را دوباره پیدا کردم و همواره راضی به رضای خدا بوده و هستم.

 

مسعود نصرتی

شهردار سابق رشت

18 مرداد 97

 

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار