محسن رضایی نوشت: با آن که رهبری معظم انقلاب در برجام نسبت به طرف‌های مقابل نرمش قهرمانانه نشان دادند و دولت هم امتیازاتی به آنها داد، ولی در عمل آمریکا زیر امضای خود زد؛ بنابراین راه ارتباط با دنیا از اقتدار و کارآمدی داخلی و همراهی مردم با دولت می‌گذرد. حضور بین‌المللی حق ملت ماست. باید آن را با قدرت و تدبیر به دست آوریم.
کد خبر: ۶۴۰۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰ 08 August 2018

 به گزارش «تابناک یزد»، محسن رضایی دبیر و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: آمریکا و غرب با وجود شکست صدام در جنگ، حاضر به پذیرفتن مرزهای بین‌المللی ما نشدند. در یکی از مصاحبه‌های سال ١٣۶۵ گفتم «دشمنان ما مخصوصا با توجه به شرایط حضرت امام خمینی به این نتیجه رسیده‌اند که اگر کوچکترین امتیازی به میانه روها بدهند، امام از آن امتیاز استفاده می‌کند و امتیازی هم نمی‌دهد. خود همین عامل به ما اطمینان می‌دهد که دنیا راه وسطی ولو برای کوتاه مدت باقی نمی‌گذارد».

با آن که رهبری معظم انقلاب در برجام نسبت به طرف‌های مقابل نرمش قهرمانانه نشان دادند و دولت هم امتیازاتی به آنها داد، ولی در عمل آمریکا زیر امضای خود زد. بنابراین راه ارتباط با دنیا از اقتدار و کارآمدی داخلی و همراهی مردم با دولت می‌گذرد. حضور بین‌المللی حق ملت ماست. باید آن را با قدرت و تدبیر به دست آوریم.

 محسن رضایی: دولت در برجام امتیازاتی داد، ولی آمریکا زیر امضای خود زد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار