تلخند تابناک
نوشته؛کاظم گلخنی
کد خبر: ۶۴۰۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 08 August 2018

 

اگر تصور کرده اید ، پاداش یا ترفیع مقام باعث خشنودی مدیران ادارات استان میشود سخت در اشتباه هستید، فقط انتقاد آن هم انتقاد در جراید ، بزرگترین عامل رضایت و خشنودی مدیران ادارات محسوب میشود و این عزیزان همیشه با لبخندی به پهنای صورت از خبرنگاران منتقد استقبال کرده و نقدأ حق آنها را کف دستشان می گذارند.

شرایط نقد در این ایام به حدی مطلوب شده که بعضا برخی از خبرنگاران منتقد پا بر وجدان نهاده و با گرفتن دستمزدهای میلیونی از سرویس های بهداشتی ، تلاش می کنند تا خدمات ارزنده مدیران پر تلاش را وارونه جلوه دهند ، ولی مردم که زحمات شبانه روزی مدیران زحمتکش استان واقف هستند هیچ اهمیتی به هرزه نویسان ، باطل اندیش مزدور نمی دهند ، در این ایام مدیران پرتلاش در مواجه با سوالات گاز انبری خبرنگاران منتقد بدون اینکه خم به ابرو بیاورند جمله بسیار موجه ؛ پول کجا بوده ما تحریم هستیم را نقل قول کرده و سپس مشغول خدمت به مردم می شوند به حدی که بسیاری از روزنامه نگاران منتقد دست از اعمال زشت خود برداشته و مثل دوران استاد محمود جذب هاله نور مدیران شده اند.

در ادامه توصیه نامه ای به قلم یکی از همین منتقدین فریب خورده که به تازگی با ابراز ندامت به دامن پاک مدیریت بازگشته است تقدیمتان میشود، باشد که درس عبرتی برای باقی منتقدین شود.

الف، منتقدین فریب خورده ،نان به نرخ روز خور ، باید قبل از نوشتن نقدهای مخرب ، با مسٸولان روابط عمومی ، آن ادارات مشورت نمایند.

ب ، شرایط کاملا مطلوب است از این رو مرض که ندارید اصلأ نقد ننویسند.

ج ، مدیران زحمتکش پرتلاش از معدود مشکلات استان با خبر هستند و راهکارها را می دانند منتها براینکه ریا نشود رسانه ای نکرده اند.

دال ، به جای نقدهای مخرب که از روی غرض ورزی نوشته اید، خدمات مدیران زحمتکش ادرات و سازمان ها را بنویسید تا هم در این دنیا و هم در آن دنیا عاقبت به خیر شوید.

 

 

 

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار