فرماندار خاتم به ظرفیت های شهرستان در حوزه های مختلف برای رونق اقتصاد و اشتغال جوانان اشاره کرد و حمایت مرکز خدمات سرمایه گذاری استان یزد برای شناسایی و معرفی متقاضیان سرمایه گذاری در این منطقه را خواستار شد.
کد خبر: ۶۴۰۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷ 07 August 2018

فرجام فاضلی افزود: با توجه به فرصت های خوب سرمایه گذاری در شهرستان پیشنهاد می شود مرکز خدمات سرمایه گذاری استان نسبت به شناسایی و معرفی متقاضیان به فرمانداری اقدام نماید.
وی اظهار کرد: با توجه به قابل توجه بودن تولید محصولات کشاورزی در خاتم اتاق بازرگانی استان نیز باید نسبت به معرفی متقاضیان سرمایه گذاری در حوزه صنایع تبدیلی و بازرگانی محصولات کشاورزی و دامپروری همکاری نماید.
این مسئول یادآور شد: ایجاد واحدهای بوم گردی، مرمت و بازسازی بافت و تک بناهای تاریخی و همچنین مجتمع های بین راهی به منظور جذب توریست از مواردی است که باید به آن توجه ویژه شود.
فرماندار خاتم همچنین احداث نیروگاه های خورشیدی جهت تولید برق در منطقه یاد شده را با توجه به موقعیت آن و تابش مناسب نور خورشید بسیار مهم و قابل توجه دانست.
فاضلی تصریح کرد: در حوزه بهداشت و درمان نیز با توجه به نیاز به توسعه مراکز موجود و احداث واحدهای بهداشتی و درمانی در صورت تقاضای بخش خصوصی، شهرستان آمادگی لازم را برای همکاری دارد.
هرات مرکز شهرستان خاتم در فاصله 240 کیلومتری جنوب شهر یزد واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار