رئیس هیئت کاراته استان قم از حضور ۳ تیم از استان قم در لیگ برتر کاراته امید کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۳۹۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷ 04 August 2018

 

به گزارش تابناک قم علیرضا برخورداری اظهار داشت: حضور ۳ تیم از استان قم در لیگ برتر کاراته کشور نشان دهنده سطح بالای کاراته قم و مشارکت استان قم در لیگ‌های کشوری در رشته کاراته است در حالی که سال گذشته ۲ تیم از قم در این رقابت‌ها حضور داشتند.

وی افزود: هفته اول لیگ برتر کاراته کشور روز جمعه با حضور ۲۷ تیم در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد و تیم‌های شرکت کننده از استان قم در ۳ گروه مختلف با حریفان خود دیدار کردند که حاصل رقابت تیم‌های قمی، ۴ پیروزی و ۴ شکست بود.

رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: در این مسابقات از گروه ۳، تیم پاس کن شین کان قم ابتدا ۱۸ بر ۳ برابر هیئت کاراته اصفهان شکست خورد و سپس با حساب ۱۱ بر ۸ مغلوب هیئت کاراته بیستون شد اما در سومین مسابقه خود ۱۲ بر ۹ از سد هیئت کاراته چهارمحال و بختیاری گذشت.

برخورداری بیان داشت: از مسابقات گروه ۷، تیم انقلاب قم با مربیگری علی ابراهیم زاده ابتدا ۱۲ بر ۹ برابر هیئت کاراته خراسان رضوی به پیروزی رسید اما در ۲ بازی بعدی خود ابتدا ۱۳ بر ۷ برابر لوازم یدکی ملت مرکزی و سپس ۱۵ بر ۶ برابر اسکلت بتنی ایران بازنده شد.

وی عنوان کرد: از گروه ۸، تیم پاس قم در دور اول استراحت داشت اما در دور دوم ۱۵ بر ۶ آکادمی نوری را شکست داد و سپس با همین نتیجه برابر شهرداری انزلی به پیروزی رسید و صدرنشین گروه خود شد در حالی که مربیگری این تیم ونیز پاس کن شین کان قم را ابوالقاسم پایدار و محمد حسین حسینی بر عهده دارند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار