با پايان رقابت در 2 رده سني پايه
پيكارهاي وزنه‌برداري قهرماني رده سني نونهالان و نوجوانان استان قم با تجليل از نفرات برتر اوزان مختلف به كار خود پايان داد.
کد خبر: ۶۳۸۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱ 03 August 2018

 

به گزارش تابناک قم، هیأت وزنه‌برداری استان قم که از ماه‌ها قبل به دنبال کناره‌گیری سیدعلی بابامیری رئیس سابق خود با تصمیم فدراسیون وزنه‌برداری و اداره کل ورزش و جوانان استان قم به شکل سرپرستی اداره می‌شود، در ماه‌های اخیر فعالیت‌های مثبتی برای رشد و توسعه این رشته انجام داده است.

هم اکنون یوسف کرمی مسوولیت سرپرستی این هیأت ورزشی را بر عهده دارد و خبرها از امور مجامع هیات‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم حاکی از این است که مجمع انتخابات برای تعیین رئیس جدید این هیات، در هفته پایانی مرداد ماه برگزار می‌شود.

در کنار اعزام‌های مختلف به رقابت‌های کشوری، برگزاری دوره‌های آموزشی و اجرای برنامه‌های فرهنگی، توجه ویژه به مسابقات استانی از جمله اقدامات شاخص هیأت فعلی وزنه‌برداری قم است و در همین راستا پیکارهای وزنه‌برداری قهرمانی رده‌های سنی پایه قم به انجام رسید.

این پیکارها در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان به انجام رسید و وزنه‌برداران شرکت کننده در تلاش برای کسب عناوین برتر به میزبانی سالن وزنه‌برداری مجموعه ورزشی شهید زین‌الدین منطقه نوبهار قم به روی تخته رفتند، در حالی که این رقابت‌ها جنبه انتخابی تیم ملی نیز داشت.

برترین‌های رده سنی نونهالان:

وزن 45 کیلوگرم: امیر محمد قاسمی

وزن 50 کیلوگرم: امیر رضا ماندگاری

وزن 60 کیلوگرم: محمد متین فاضلی

وزن 65 کیلوگرم: امیر صادق قاسمی

وزن 75 کیلوگرم: امیر علی قاسمی

وزن 85 کیلوگرم: حمزه معصومی

وزن به اضافه 85 کیلوگرم: سید محمد حسین رضوی

برترین‌های رده سنی نوجوانان:

وزن 50 کیلوگرم: ابوالفضل تلخابی

وزن 69 کیلوگرم: علی دالوند

وزن 77 کیلوگرم: علی برجیان

وزن 85 کیلوگرم: امیر فرزاد محمدی‌دانا

وزن به اضافه 94 کیلوگرم: حسام رمضانی

گفتنی است: در پایان این رقابت‌ها که با حضور یوسف کرمی سرپرست هیات وزنه‌برداری استان قم از محمدحسین مؤتمنی یکی از مربیان پیشکسوت این رشته ورزشی به پاس حضور مستمر شاگردان وی در مسابقات استانی و کشوری به رسم یادبود با اهدا لوح و وجه نقدی قدردانی شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار