کد خبر: ۶۳۸۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷ 02 August 2018

تابناک / نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: دولت سریال تفکیک وزارتخانه‌ها را در شرایط جاری کشور به اتمام برساند.


مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مخالفت با دوفوریت لایحه تشکیل وزارتخانه‌های "رفاه تأمین اجتماعی" و "کار و تعاون" اظهار کرد: دولت چه زمانی می‌خواهد سریال تفکیک وزارتخانه‌ها را به اتمام برساند؟

وی ادامه داد: دولت در این شرایط اقتصادی باید همه توان خود را برای حل مشکلات اقتصادی کشور بگذارد، اما در این شرایط مدام به دنبال تفکیک وزارتخانه‌هاست.

نماینده مردم لنگرود با تأکید بر اینکه وظایف وزارتخانه‌های کار، رفاه و تأمین اجتماعی از هم جدا نیست، تصریح کرد: این وزارتخانه‌ها متعلق و وابسته به هم هستند و ما نباید آنها را از هم تفکیک کنیم.

لاهوتی بیان کرد: مطابق با گزارش‌های مرکز پژوهش‌های مجلس حداقل 3 سال طول می‌کشد تا تفکیک ساختمان‌های این وزارتخانه‌ها، اعتبارات آنها و همچنین نیروهای انسانی آنان صورت گیرد و در این شرایط به جای انجام چنین اقداماتی که ضرورتی ندارد، بهتر است به داد اقتصاد کشور و بیکاری جوانان برسیم.

وی با اشاره به اینکه در آمریکا اتاق فکری علیه ما تشکیل شده است و علیه کشورمان جنگ اقتصادی راه انداخته‌اند، اظهار کرد: جریان‌های اقتصادی ما کجا هستند که این نابسامانی‌های اقتصادی و معیشتی مردم را جمع کنند و فکری به حال نقدینگی در جامعه کنند.

نماینده مردم لنگرود با تأکید بر اینکه دولت باید خودش را کوچک کند، خاطرنشان کرد: هزینه‌های جاری ما در سال 96، 250 هزار میلیارد تومان بود که در سال 97 به 276 هزار میلیارد تومان رسید که این مبلغ از بودجه 300 هزار میلیارد تومانی است و در هیچ کجای دنیا چنین بودجه‌ای به هزینه‌های جاری داده نمی‌شود و باید اصل خصوصی‌سازی و کوچک‌سازی دولت عملیاتی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار