محسن امام در مطالعه تاریخ انقلاب همواره در کنار قومیت ها بوده و نسبت به مسائل قومیتی حساس و مدافع حقوق قومیت ها و اقلیت ها بوده است که این حمله سازمان یافته جهت تخریب پایگاه مردمی و اعتماد عمومی قومیتها و اقلیت ها به دکتر محسن رضایی صورت گرفته است.
کد خبر: ۶۳۷۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹ 01 August 2018

دیروز صبح یکی از دوستان مطلبی را به نقل از حسین باستانی و سحام نیوز ارسال کرده بود که در همان ابتدا خنده دار و بزک شده مینمود اما به رسم عادت مطالب مطروحه بررسی و کذب بودن کامل مطلب عیان شد.قصد نگارش نداشتم اما چند خطی را به رسم تکلیف در مقابله با کذب گویی های اخیر سیاهه میکنم تا باشد اذهان عمومی مردم فرهیخته این آب و خاک از افترای رسانه ای نسبت داده شده به محسن امام که بیشک تنها مسئول نظام است که همگان به خصوص قومیت ها وی را با نام آقا محسن میشناسند و به اخلاص و صمیمیتش اعتماد دارند،تنویر و آسوده گردد.

چگونگی و چرایی هجمه ها به محسن امام
 

حملات رسانه ای چند ماه اخیر حکایت از برنامه ریزی سازمان یافته برای تخریب شخصیتی دارد که صاحب ویژگی های منحصر به فردیست که نه تنها در دهه عدالت و پیشرفت بلکه در آینده کشور راه گشای بن بست های احتمالی اقتصادی، سیاسیست.

حدود یک ماه قبل بود که یکی از آقایان سیاست دوست این مرز و بوم در بداخلاقی بزرگی اعلام کرد دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مساله سپنتانیکنام را از دستور خارج کرده و به واسطه آن تخریب ها علیه ایشان شدت گرفت. این در حالی بود که دبیر مجمع پیش از همگان خواستار حل مشکل موجود با ارائه راهکارهای مقتضی شده بود، وی در توییت خود نوشت سیاست زدگی بد و اگر به بیماری تبدیل شود بدتر است_با خبرهای دروغ حقوق اقلیت ها را بهانه دعوای سیاسی خود نکنند.

ده روز نگذشته بود که در جلسه مجمع موضوع طرح و حقوق اقلیت ها به تصویب رسید و پس از رای گیری مشکل سپنتا نیکنام نیز حل شد و محسن رضایی نوشت هیچ بن بستی در نظام جمهوری اسلامی وجود ندارد و اگر همه به قانون پایبند باشند هیچ بن بستی به وجود نمی آید.


جالب اینجا بود که از خود دفاع نکرد و از خود سپاسگذار نشد، نشان داد که همان محسن امام با روحیه فتح خرمشهر است که امام گفت خرمشهر را خدا آزاد کرد و نامی از منیت ها و هوای نفس ها به میان نیامد.


محسن امام در مطالعه تاریخ انقلاب همواره در کنار قومیت ها بوده و نسبت به مسائل قومیتی حساس و مدافع حقوق قومیت ها و اقلیت ها بوده است که این حمله سازمان یافته جهت تخریب پایگاه مردمی و اعتماد عمومی قومیتها و اقلیت ها به دکتر محسن رضایی صورت گرفته است.
مسئله نقل شده توسط حسین باستانی و سحام نیوز نیز در ادامه پروژه به چالش کشیدن مدیریت جنگ به عنوان تنها مدل کارآمد مدیریت جهادی و انقلابی موجود در کارنامه نظام صورت گرفته و در صدد است تحقق پیش بینی های متکی بر علم اقتصادی انجام یافته توسط آقا محسن در خصوص وضعیت اقتصادی امروز کشور را به حاشیه کشیده و به جای پاسخگویی و استفاده از برنامه های علمی و ظرفیت موجود، به دروغ پردازی پرداخته و با انتشار مطلبی کذب متعلق به 16 سال قبل در خصوص پیش بینی آقا محسن در خصوص جنگ آمریکا و عراق به سیاهنمایی و تخریب دست زده است که با بررسی اسناد مطبوعاتی موجود آن زمان در خصوص کذب بودن افترای بیان شده شکی نمیماند و این بررسی نشانگر به حقیقت پیوستن وعده محسن امام در خصوص جنگ آمریکا و عراق است.

اقبال عمومی مردم به کاندیدای اقتصادی در انتخابات آتی ریاست جمهوری ، دلیل حمله به تنها نسخه کارآمد موجود
 

بخش دیگری از تخریب های سازمان یافته به انتشار قسمت کوتاه تقطیع شده از گفتگوی طولانی دکتر محسن رضایی باگفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما در تاریخ 21 تیرماه سال 94 مربوط است که توسط برخی مطبوعات و سایت های معلوم الحال جهت تخریب، بدون اهمیت به این اصل اطلاع رسانی که واقعیت های کامل هر گفت و گویی قطعاً باید در ظرف زمانی خود بررسی شود، به صورت بی سوادانه و به دور از اخلاق با انتساب به شرایط فعلی تنظیم شده و حتی به مطالب پس و بیش گفتگو هم توجهی نکرده است .با مطالعه کامل متن گفتگو پر واضح است که مطلب منتشره هیچ ارتباط معناداری با زمان فعلی نداشته و در اوایل زمان مذاکرات برجام صورت گرفته است و انتشار آن با تابلو زمانی روز ،هدفی جز سیاه نمایی و تخریب ندارد.

 

اقبال عمومی مردم به کاندیدای اقتصادی در انتخابات آتی ریاست جمهوری ، دلیل حمله به تنها نسخه کارآمد موجود
 

بی شک وضعیت کنونی کشور بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند روحیه جهادی و انقلابی در بدنه مدیریت اجرایی کشور است. مدیریتی که به دور از سلایق سیاسی به اصطلاح اصولگرا و اصلاح طلب بتواند با اصل شایسته سالاری و به دور از سیاست زدگی با تیمی توانمند بحران های اقتصادی و اجتماعی را با اتکا به سلاح علم اقتصادی مدیریت کند و به پتانسیل عظیم قشر جوان تحصیل کرده به دید مزیت بنگرد و با فن کار با جوانان آشنا باشد.
همه می دانند که مدیریت انقلابی و خودباورانه آقا محسن بود که به دور از خود محورى ها فرهنگ جبهه ها را عامل پیروزی در صحنه نبرد کرده بود و از جوانان گمنام آن روزگار مردان هميشه جاويد تاريخ ايران زمين را پديد آورد.امروز هم بي شک نیازمند بازگشت به همان سبک وسیاق مدیریت و استفاده از ظرفيت عظيم نسل جوان تحصيل کرده در به حرکت در آوردن چرخ هاى معيشت مردمانمان هستیم باشد که اينبار آسوده از امنيت مرزهايمان، امنيت اقتصادى را به خانه هاى سرزمينمان ميهمان کنيم.
از نظر نگارنده ترس زودتر از موعد سیاست زده ها و حمله های ناشیانه و کورکورانه امری کاملا سخیف بوده و مردم نیز از باطن این حرکات مطلعند و سیاهه کردن بیشتر خطوط امری بی اثر خواهد بود.


اما نکته جالب برای نگارنده این است که هیچ حرکت، رفتار یا سخنرانی از این استاد اقتصاد دانشگاه امام حسین به چشم نمیخورد که بازتابی از تمایل حضور مجدد ایشان در صحنه انتخاباتی کشور باشد و صرفا این تخریب ها بیان کننده مطلع بودن سیاست زده ها از اعتماد و اقبال مردم به حقیقت رفع مشکلات کشور به دست محسن امام دارد.

منابع صحیح خبری در مورد اظهارات دکتر رضایی درباره حمله نظامی آمریکا به عراق؛ http://jamejamonline.ir/online/668175802293781354/
و
https://www.isna.ir/news/8105-04073/

http://rezaee.ir/fa/news/2083

نویسنده:دکتر حمید منجم؛ فعال دانشجویی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار