دراگان اسکوچیچ مالک باشگاه خونه‌به‌خونه را مقصر صعود نکردن تیم بابلی به لیگ‌برتر دانست.
کد خبر: ۶۳۷۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۲ 31 July 2018

 در ادامه درگیری های بین دراگان اسکوچیچ سرمربی فصل گذشته خونه به خونه بابل و مالک این باشگاه، سرمربی کروات با پستی که در صفحه اینستاگرامش گذاشته، حسن زاده را مقصر صعود نکردن بابلی ها به لیگ برتر دانسته و نوشته:

پست قبلی من در اینستاگرام مفهوم واضحی نداشت.

تنها علت عدم راهیابی تیم بابل به لیگ برتر، حضور مالک این باشگاه بود که هرگز وظایف خود را انجام نداد. او تنها با خلف وعده خود بازیکنان را عصبانی می کرد و بازیکنان به جای تمرکز بر بازی ها، دغدغه مشکلات بیرونی خود را داشتند. هر روز، مالک باشگاه چک های غیرمعتبر خود را می آورد و قسم به امام رضا می خورد، در حالی که همه در رختکن می دانستند که آن وعده ها بی اساس بودند.

همه از بیرون باشگاه گمان می کردند که ما ثروتمند و در بهترین شرایط بوده ایم، و مالک باشگاه همه تلاش خود را برای صعود به لیگ برتر انجام می دهد، ولی این گمان تنها توهم و دور از واقعیت بود. وعده های بی اساس بسیاری به بازیکنان داده شده. مالک باشگاه از روز نخست به من دروغ می گفت، و مرتبا وعده هایش رعملی نمی کرد. تنها علت ماندن من در آنجا، حرفه ای گری من بوده و نمی خواستم هواداران و بازیکنانم را تنها رها کنم. علت ترک نکونام از این باشگاه، را از ابتدا متوجه شدم چراکه چه کسی می تواند با چنین مالکی کار کند؟

 

باشگاه تنها به خود من 50 درصد و به مربی گلرها نیز یک چهارم قراردادمان را پرداخت نکرده و من مجبور شدم از جیب خود پول آن مربی را پرداخت کنم. با دیدن و تجربه کردن همه این موارد، متوجه شدم که نساجی بیشتر از آنچه برای صعود به لیگ برتر بود را انجام داد و شخص حاج قاسم حسن زاده حتی ملزومات اولیه کار را نیز انجام نداد. صرفا همه مسایل مالی نبود چراکه دیگر کسی به مالک باشگاه اعتمادی نداشت. در دو ماه گذشته، با وجود آن همه مشکل واقعا برایم دشواربود تا بازیکنان را مجاب به تمرین و بازی کنم.

زندگی و کار در آن شهر برایم پر از احساس بود اما می دانم که هواداران نیز به شدت ناراحت شدند. البته به شخصه، وجدانی راحت دارم چراکه در آن شرایط بهترین تلاشم را به خرج دادم. به دلیل عدم پرداخت قراردادم به فیفا شکایت خواهم کرد.
دفعه بعد، مراقب خواهم بود و هرگز با افرادی که به اخلاق و حرفه ای گری پایبندی ندارند، وارد کار نخواهم شد. من میدونم که او قصد فروش باشگاه رو داره و این به این معنی است که حقوق معوقه من به فرد دیگری خواهد رسید. از اینکه این مساله این طور در رسانه ها بیان کنم ، بسیار ناراحتم اما چاره دیگه ای نیست و در قبال چنین رفتاری، تنها همین کار رو میشه کرد.

خبرآنلاین

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار