ظهر روز گذشته رئیس هیئت والیبال شهرستان لنگرود به همراه کمیته‌های این هیئت با شهردار لنگرود دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس هیئت والیبال شهرستان لنگرود با اشاره به برگزاری مسابقات والیبال نوجوانان کشور به میزبانی لنگرود اظهار کرد: لنگرود طی هفت روز میزبان یک رویداد ورزشی بزرگ در سطح کشوری بود که همه والیبالی‌های شهرستان به همکاری مسئولین تلاش کردند تا این مسابقات به‌خوبی انجام شود.

وی با اشاره به رضایتمندی ورزشکاران از حضور در لنگرود افزود: سرمربی تیم ملی نوجوانان و رئیس سازمان لیگ والیبال کشور در طول دوره این مسابقات در لنگرود استقرار داشتند که از شرایط میزبانی و همراهی و همدلی مسئولین رضایت کامل داشتند و این برای لنگرود می‌تواند کارنامه خوبی باشد.

فرامرز حسن دوست گفت: شهرداری لنگرود نیز علی‌رغم همه مشکلات موجود در کنار هیئت والیبال شهرستان بود و برای کمک جهت میزبانی خوب در این مسابقات توسط اعضای والیبالی شهرستان کمک شایانی کرد.

شهردار لنگرود نیز در این دیدار با بیان اینکه شاهد رویداد بزرگ ورزشی در این شهرستان بودیم اظهار کرد: علی‌رغم همه تلاش‌های انجام‌شده برای میزبانی خوب در مسابقات کشوری والیبال نوجوانان ولی ابعاد بزرگی این اتفاق خوب در شهرستان به‌خوبی به مردم نشان داده نشد.

وی گفت: رضایت از میزبانی مسابقات در سطح کشوری نشان می‌دهد که همه والیبالی‌های لنگرود از تمام ظرفیت خود با همدلی برای اجرای خوب این میزبانی و مسابقات تلاش کردند که جای تحسین دارد.

سید مهدی رجایی با تأکید بر لزوم وحدت و همدلی در بین مردم و مسئولین تصریح کرد: همدلی بین مسئولین و مردم در شهرستان لنگرود باعث شده تا مردم‌ کمتر به مسائل حزبی و جناحی توجه کنند و همه تلاش می‌کنند تا کارها در کنار هم به‌خوبی پیش برود.

شهردار لنگرود خاطرنشان کرد: در دیگر شهرستان‌ها شاهد درگیری‌هایی هستیم ولی این موضوع کمتر در لنگرود دیده می‌شود و این‌ می‌تواند برای دیگر شهرهای استان الگو باشد.

 

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور بیان کرد: علی‌رغم همه مشکلاتی که در مور اقتصادی و درآمدزایی وجود دارد ولی شهرداری و شورای شهر تلاش کرده تا از ورزش نیز در حد مقدور حمایت کند و خوشحالیم که مسئولین فدراسیون والیبال خاطره خوشی از لنگرود به یادگار برده‌اند.

رجایی با بیان اینکه در چند ماه اخیر میزان درخواست پروانه ساخت‌وساز ساختمانی پایین‌تر از گذشته است گفت: کمبود بودجه و درامد شهرداری باعث نشد که کارها و پروژه‌های شهرداری نیز به‌پیش نرود و تلاش می‌شود تا با تعامل و همدلی بودجه‌هایی را از مسئولین استانی و کشوری برای پیشرفت بیشتر پروژه‌های عمرانی دریافت کنیم.

شهردار لنگرود افزود: ایجاد پیاده راه، آسفالت معابر و خیابان‌ها، احداث کارخانه کمپوست، دیواره سازی رودخانه لنگرود، ایجاد فضای سبز و پارک و … تنها نمونه‌ای از اقداماتی است که توسط شهرداری و شورای شهر لنگرود در حال انجام است./لنگرخبر