کد خبر: ۶۳۵۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۵ 28 July 2018

تابناک / عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، بر ضرورت تسریع در بسته شدن پرونده مسکن مهر در سراسر کشور تاکید کرد و گفت: دولت باید با تزریق اعتبار کافی بهسازی واحدهای آسیب دیده در زلزله اخیر غرب کشور را سرعت ببخشد.

مهرداد بائوج لاهوتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به برخی اخبار مبنی بر تزریق 15 میلیارد ریال برای بهسازی واحدهای مسکن مهر آسیب دیده درزلزله اخیز غرب کشور، گفت: دولت باید هر چه سریع تر با تزریق بودجه کافی بهسازی این واحدها را در دستور کار قرار دهد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بستن پرونده مسکن مهر ضرورت دارد، افزود: تاکنون نیز تاخیر بسیاری در تکمیل این پروژه صورت گرفته است از این رو بهسازی واحدهای آسیب دیده در زلزله اخیر نیز باید با منابع کافی آغاز شود.

واحدهای مسکن مهر از استحکام خوبی برخوردار هستند

وی با انتقاد از برخی اظهارات مبنی بر مستحکم نبودن واحدهای مسکن مهر در کشور، تصریح کرد: طبق بازدیدی که از واحدهای مسکن مهر در زلزله کرمانشاه داشتم سازه اصلی این طرح سالم بوده از این رو نمی توان در خصوص مستحکم نبودن آن اظهار نظر کرد.

بائوج لاهوتی با بیان اینکه در زلزله اخیر برخی دیوارها مسکن مهر آسیب دیده است، افزود: نباید از شدید بودن زلزله در غرب کشور چشم پوشی کرد زیرا با آن زمین لرزه تخریب سازه ها دور از ذهن نیست.

مسکن مهر به خانه دار شدن بسیاری کمک کرد

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه در حوزه انتخابیه بنده نزدیک به 2 هزار و 400 واحد مسکن مهر احداث شده است، تصریح کرد: مسکن مهر به خانه دار شدن بسیاری از مردم کمک کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه واحدهای مسکن مهر با کمترین هزینه ساخته شده قطعا از کیفیت پایین تری نیز برخوردار است از این رو تخریب آن ها در زلزله ای با آن شدت دور از ذهن نبود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در حال حاضر جدای از این بحث مبنی بر ایمن بودن یا نبودن واحدهای مسکن مهر باید به تکمیل آن بها داده شود./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار