طی حکمی؛
تابناک / طی حکمی از سوی سید مهدی رجایی شهردار لنگرود، سید رحمان موسوی به‌عنوان مشاور روابط عمومی (امور رسانه‌ها و امور بین‌المللی) شهرداری لنگرود منصوب شد.
کد خبر: ۶۳۵۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶ 26 July 2018

تابناک / طی حکمی از سوی سید مهدی رجایی شهردار لنگرود، سید رحمان موسوی به‌عنوان مشاور روابط عمومی (امور رسانه‌ها و امور بین‌المللی) شهرداری لنگرود منصوب شد.

 

به گزارش «با مردم»، در حکم سید مهدی رجایی خطاب به سید رحمان موسوی آمده است:

جناب آقای رحمان موسوی سلام‌علیکم

احتراماً، با عنایت به تجربه ، تعهد و حسن سابقه‌ی جنابعالی به‌موجب این حکم از تاریخ صدور به‌عنوان مشاور روابط عمومی (امور رسانه‌ها و امور بین‌المللی) شهرداری لنگرود منصوب می‌گردید . امید است با اتکال به پروردگار منان و با رعایت کامل موازین و مقررات قانونی نسبت به انجام امور محوله کوشا باشید. انشاء ا… خدمات شما موجب رشد و شکوفائی شهر لنگرود و رضایت مردم فهیم شهر را به همراه داشته باشد.

سید رحمان موسوی دانشجوی دکتری روابط بین‌الملل، از فعالان فرهنگی و رسانه‌ای استان بوده و مدیرمسئولی خبرگزاری تابناک استان گیلان، مشاور جوان سابق مدیرکل تعاون استان، مشاور اجتماعی فرهنگی شهردار سابق لاهیجان(سعید آگشته) و ریاست هیات هندبال لنگرود در رزومه او دیده می‌شود.

گفتنی است که شنیده‌ها حاکی براین بوده که موسوی ارتباط بسیار نزدیکی با شهردار مستعفی رشت (دکتر نصرتی) داشته و بسیاری از اهالی رسانه وی را مشاور پنهان نصرتی در امور رسانه‌ای شهرداری رشت می‌دانستند که البته هردو این موضوع را نه تائید و نه رد کرده بودند. با توجه به نزدیکی این دو و سمت جدید شهردار مستعفی رشت (معاونت توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور) حتی زمزمه‌هایی مبنی بر حضور سید رحمان موسوی، یار دوران سخت نصرتی در سازمان شهرداری‌ها نیز وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار