کد خبر: ۶۳۲۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵ 19 July 2018

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه از نشست فرمانده یگان حفاظت شهرستان با شورا و دهیاربستانه به منظوربرقراری ارتباط و همکاری دهیاران به منظور حفاظت از عرصه های منابع طبیعی علی الخصوص پیشگیری از برداشت مخلوط در منطقه خبرداد. 

 

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، نقل قول از پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی؛ سیامک آرمان گفت : باتوجه به اینکه از ابتدای سال تاکنون در این منطقه چندین مورد برداشت مخلوط مشاهده گردیده که با حضور به موقع نیروهای یگان حفاظت جلوگیری لازم بعمل آمده است و با متخلفین برخورد گردیده که ضروری بود با دهیار و شورای منطقه نشستی برگزار شود تا اقدامات پیشگیرانه صورت پذیرد.

وی در ادامه افزود: هرگونه برداشت واقع در عرصه های منابع طبیعی مستلزم اخذ مجوز است و برخورد قاطع با عوامل تخریب منابع طبیعی را از وظایف اصلی سازمانی به شمار می آید. از دهیاری آن منطقه درخواست نمودند که درامر حفاظت علی الخصوص پیشگیری از برداشت مخلوط با توجه به شناختی که در روستا دارند ، دراین امر یگان حفاظت را یاری نمایند.

 فرمانده یگان در پایان تاکید نمودند: با سود جویان و کسانی که باعث تخریب عرصه های جنگلی و مرتعی می شوند قاطعانه برخورد خواهد شد . و همچنین شوراها و دهیاران نیز همیار طبیعت هستند و تلفن ۱۵۰۴ آماده دریافت گزارشات مردمی می‌باشد.

 

 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار