کد خبر: ۶۳۱۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۹ 17 July 2018

تابناک / فرماندار رشت با بیان اینکه موضوع سراوان نباید بخشی دیده شود گفت: سراوان نباید به محلی برای تصفیه حساب های شخصی تبدیل شود بلکه باید از ظرفیت همه دستگاه ها برای ساماندهی این معضل استفاده کرد.

سید محمد احمدی، فرماندار رشت (۲۳ تیر، ) در جلسه مدیریت پسماند شهرستان رشت در سالن اجتماعات این فرمانداری با بیان اینکه ساماندهی پسماند از مطالبات هر روزه مردم این شهر و مسئولان ارشد استانی است اظهار کرد: باید در قضیه سراوان جهادی برخورد کرده و کارها را سرعت بخشیم.

 

وی کندی عملیات اجرایی لندفیل سراوان را نشان دهنده عدم درک اهمیت موضوع دانست و بیان کرد: یا ما نتوانستیم نظارت خود را به خوبی انجام داده یا مسئولان جدی برخورد نکردند و باید مسائل توسط مدیران سازمان ها رصد شود.

 

فرماندار رشت با اشاره به تصفیه خانه شیرابه که برنامه ایی کوتاه مدت بود افزود: موضوع سراوان نباید بخشی دیده و به محلی برای تصفیه حساب های شخصی تبدیل شود. بلکه باید از ظرفیت همه دستگاه ها برای ساماندهی این امر استفاده کرد.

 

وی با بیان اینکه تصفیه خانه محل ابهام در شهرداری و شورای شهر است اذعان کرد: باید زمان مشخص شده و تا قبل از راه اندازی دستگاه زباله سوز ابهامات را رفع کنیم.

 

نصرتی، شهردار رشت در این جلسه با اشاره به تصفیه خانه شیرابه سراوان اذعان کرد: منابع مالی که برای این پروژه تخصیص داده شده به صورت اسناد خزانه اسلامی و دارای محدودیت زمانی بود که باید جذب می شد.

 

وی با اشاره به رانش زباله سال گذشته اذعان کرد: محل تصفیه خانه بر اثر رانش زباله مدفون شده و زمین دیگری تعیین شده است.

 

نصرتی با بیان اینکه ۲۵ درصد قرارداد به پیمانکار داده شده است گفت: مجری توان تکمیل این تصفیه خانه را ندارد و شرایط خاصی حاکم شده که کار به نتیجه نرسیده و باید راهکاری اندیشید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار