کد خبر: ۶۳۰۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۵ 16 July 2018

تابناک / رئيس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت: دلیل موجهی برای گرانی و نابسامانی ارز و سکه وجود نداشته است.

رئيس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری افزود: سنجش عملکرد دولت با اشخاص نیست؛ بلکه با اسناد بالادستی است که به آنها توجه نداریم.

وی با اشاره به اینکه باید عملکرد دولت را طبق سند چشم انداز یا برنامه پنج ساله ششم توسعه سنجید؛ گفت: اجرای قانون در جامعه ما ضعیف است و به نظر می‌رسد که دولت در شرایط کنونی موفق نبوده است.

اکرمی با بیان اینکه در طول 120 روزی که از آغاز سال جدید می‌گذرد؛ دلیل موجهی برای گرانی و نابسامانی ارز و سکه وجود نداشته است؛گفت: این نابسامانی‌ها محصول نظارت ضعیف است و آنقدر اتکایمان به بیرون بود که از ظرفیت‌های داخلی غفلت کردیم.

رئيس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اظهارات چهره‌های سیاسی کشور مبنی بر ترمیم کابینه نیز اظهار کرد: امروز همه تغییر در کابینه را ضروری می‌دانند و نیاید تعللی در این کار صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی نیز باید نظر مثبتی نسبت به تغییر کابینه داشته باشد تا جامعه به شرایط عادی و طبیعی برگردد.

گفتنی است, عارف رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان اخیرا در جمع اعضای شورای بنیاد امید ایرانیان گیلان اعلام کرد که از بعضی دولتمردان که در زمان اصلاحات هم مسئولیت داشتند تعجب می‌کنم که از تجربیات موفق دولت اصلاحات در زمینه مدیریت ارزی استفاده نمی‌کنند و تجربیات شکست خورده را تکرار می‌کنند!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار