کد خبر: ۶۲۸۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳ 10 July 2018

تابناک / اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان سپیدرود تحت مالکیت نوین را به سازمان لیگ معرفی کرد.

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم سپیدرود رشت طی روزهای گذشته حواشی زیادی را تجربه کرده است؛ بعد از آنکه اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان تیم سپیدرود را از تن زاده مالک قبلی این باشگاه گرفت و به فردی به نام نوین واگذار کرد، حواشی آغاز شد. تن زاده شکایتی را در این خصوص انجام داد و حکم دادگستری را نیز به سود خود گرفت. با این حال اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان مالک قبلی باشگاه تاکید داشت که نوین مالک است و او فعالیتش را آغاز خواهد کرد.

 

ماجرا به این سمت رفت که تن زاده و نوین دو تیم تشکیل دادند؛ یکی نظر محمدی را به عنوان سرمربی انتخاب کرد و دیگری خداداد عزیزی را برگزید. دو دسته بازیکن نیز کارشان را با سپیدرود آغاز کردند و تمرینات نیز شروع شد. فعالیت موازی دو تیم با نام سپیدرود باعث نگرانی هواداران شده بود تا اینکه امروز رسما تیم تحت مالکیت نوین به سازمان لیگ معرفی شد.

 

در این باره امروز اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان طی نامه ای رسمی به رییس سازمان لیگ سپیدرود با مالکیت نوین و سرمربیگری خداداد عزیزی را به سازمان لیگ معرفی کرد و قرار است قراردادهای کادرفنی و بازیکنان این تیم نیز ثبت شود.

 

بر این اساس به نظر می رسد جنگ مالکیتی در باشگاه سپیدرود را فعلا نوین از تن زاده برده اما احتمالا تن زاده نیز موضوع را رها نمی کند و شکایتش را پیگیر خواهد شد.

 

با شرایط کنونی احتمالا سپیدرود تحت مالکیت نوین در لیگ هجدهم شرکت می کند و برخی بازیکنان کنونی که در تیم نظر محمدی حضور دارند نیز راه تیم خداداد عزیزی را در پیش می گیرند. هرچند که شاید در روزهای آینده این موضوع دستخوش تغییرات جدیدی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار