کد خبر: ۶۲۸۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰ 10 July 2018

تابناک / به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حدود یک الی دو سال است که رهاسازی لوله‌های فاضلاب در کنار خیابان "معلم" رشت سبب نارضاینی مردم و ساکنان این منطقه شده است.

تسنیم در تاریخ 31 فروردین نخستین گزارش خود را در این زمینه منتشر کرد اما عدم توجه مسئولان به جمع‌آوری این لوله‌ها ما را بر آن داشت تا مجدداً زبان‌گویای مردم باشیم و مشکلات آن‌ها را به گوش مسئولان برسانیم.

شهر رشت یکی از شهرهای گردشگری کشور است که هر ساله در فصل تابستان مسافران زیادی در آن حضور پیدا می‌کنند؛ قطعاً هر مسافری با دیدن صحنه‌های زشتی که به‌وسیله رهاسازی این لوله‌ها ایجاد شده دیدگاه نسبت به رشت تغییر می‌کند.

شعارنویسی بر روی لوله‌ها، خوابیدن معتادان در این لوله‌ها، جمع شدن حیوانات ولگرد در اطراف لوله‌ها از جمله مشکلاتی است که اهالی منطقه "معلم" رشت در حال حاضر با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

رهاسازی این لوله‌ها در کنار خیابان‌ "معلم" نه تنها مانعی برای عبور و مرور عابران پیاده شده است بلکه سبب ایجاد ترافیک و همچنین بروز تصادفاتی در این منطقه شده که جان ساکنان آن را به خطر انداخته است.

انتظار می‌رود تا مسئولان حوزه شهری رشت هر چه سریع‌تر اقدام به جمع‌آوری این لوله‌ها کرده تا بخشی از مشکلات ساکنان منطقه "معلم" رشت کم شده و با آسایش بیشتری زندگی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار