چند خبر از شهرداری رشت؛
تابناک / دکتر مسعود نصرتی در اشاره به پیگیری مداوم شهرداری رشت برای اجرای ۲۱ پروژه عمرانی در شهرداری رشت بیان کرد: این پروژه ها که با رویکرد گردشگری، حمل و نقل و تأمین زیرساخت ارائه خدمات شهری به شهروندان همراه است، تا پایان شهریور ۹۷ فرایند قانونی اجرایی آنها انجام خواهد شد.
کد خبر: ۶۲۸۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶ 09 July 2018

 

اجرای پروژه فیبر نوری با طول تقریبی صد کیلومتر با قرار گرفتن در مرحله قرارداد/ نصب ۱۱۰ دوربین ترافیکی جهت تسهیل و افزایش ایمنی تردد در معابر سطح شهر رشت

 

تابناک / دکتر مسعود نصرتی در اشاره به پیگیری مداوم شهرداری رشت برای اجرای ۲۱ پروژه عمرانی در شهرداری رشت بیان کرد: این پروژه ها که با رویکرد گردشگری، حمل و نقل و تأمین زیرساخت ارائه خدمات شهری به شهروندان همراه است، تا پایان شهریور ۹۷ فرایند قانونی اجرایی آنها انجام خواهد شد.

دکتر مسعود نصرتی در اشاره به پیگیری مداوم شهرداری رشت برای اجرای ۲۱ پروژه عمرانی در شهرداری رشت بیان کرد: این پروژه ها که با رویکرد گردشگری، حمل و نقل و تأمین زیر ساخت ارائه خدمات شهری به شهروندان همراه است، تا پایان شهریور ۹۷ فرایند قانونی اجرایی آنها انجام خواهد شد.
شهردار رشت با تأکید بر ضرورت جذب سرمایه گذار در اجرای پروژه های عمرانی شهر رشت تصریح کرد: فرایند قانونی جذب سرمایه گذار ۱۸ پروژه با عناوین باغ ۴۵ هکتاری لاکان، شهربازی، مجموعه خوراک و سلامت، جنگل سراوان، کافه کتاب، پارک گردشگری ۱۴ هکتاری، مجموعه تفریحی پارک آبی، زمین فوتبال چمن مصنوعی، تجهیز و به روز کردن و نگهداشت پارک ملت، مجموعه خدماتی و گردشگری، مجموعه توریستی و درمان، کاشت و صادرات آلوئه ورا، مجموعه اقامتی، پارکومتر و احداث ایستگاه اتوبوس، کارت شهروندی، احداث سرویس بهداشتی، خصوصی سازی ناوگان اتوبوسرانی و فیبر نوری از طریق فراخوان و طی فرآیند قانونی تعیین سرمایه گذار به صورت عمومی انجام شده و سرمایه گذاران بالقوه واجد الشرایط برای اجرای عناوین ذکر شده اعلام آمادگی کرده اند که فرایند قانونی آن توسط سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری رشت در حال پیگیری می باشد.

وی از اجرای سه پروژه با عناوین هتل آپارتمان، هتل ورزش و پارکینگ طبقاتی خبر داد و گفت: این پروژه ها با برگزاری فراخوانی عمومی پیگیری می شود.

مسعود نصرتی با تأکید بر ضرورت اجرای فیبر نوری در سطح شهر رشت خاطر نشان کرد: پروژه فیبر نوری شهرداری رشت با طول تقریبی صد کیلومتر برای تأمین زیر ساختهای شهرداری پس از طی فرایند قانونی آماده عقد قرارداد طی چند روز آینده می باشد.

شهردار رشت همچنین از نصب ۱۱۰ دوربین ثبت تخلفات رانندگی در سطح شهر خبر داد و یاد آور شد: نصب ۱۱۰ دوربین ترافیکی جهت تسهیل تردد و افزایش ایمنی تردد در معابر شهر، کاهش آلودگی صوتی و زیست محیطی، کاهش تردد های غیرضروری و اطلاع رسانی وضعیت ترافیک به شهروندان محترم شهر رشت و سفرهای درون شهری، تسهیل در اعمال قانون و عدالت محوری در اجرای قانون، بهبود وضعیت نظم ترافیک در سطح شهر رشت خصوصاً تقاطع ها و کاهش تصادفات درون شهری از طریق کاهش تخلفات شهری در حال اجرا می باشد.

دکتر مسعود نصرتی با تأکید بر اجرای فرایند قانونی برای دیگر پروژه ها تصریح کرد: به زودی در خصوص سایر پروژه های ذکر نشده که فرایند قانونی آن در حال پیگیری است نیز اخبار خوشی به شهروندان محترم شهر رشت خواهد رسید.

 

واگذاری دو پارک جنگلی لاکان و سراوان به سرمایه‌گذار بخش خصوصی
  صبح یکشنبه ۱۷ تیرماه جلسه فرمانداری رشت با حضور خلیل آقایی معاون وزیر کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، سید محمد احمدی فرماندار رشت، مسعود نصرتی شهردار رشت، نمایندگان مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، علیرضا شعبان نژاد رئیس سازمان جهاد کشاورزی و یوسف پور مدیرکل منابع طبیعی استان گیلان با دستور جلسه بررسی موضوعات مربوط به حوزه جنگل شهرستان رشت بررسی شد.
 

 

 

شهردار رشت خبر داد

واگذاری دو پارک جنگلی لاکان و سراوان به بخش خصوصی

به گزارش واحد خبر مدیریت اجرایی ارتباط با رسانه شهرداری رشت، شهردار رشت در جلسه بررسی مسائل مربوط به حوزه جنگل رشت که صبح یکشنبه در فرمانداری رشت برگزار شد، حضور یافت.

در این جلسه که با حضور خلیل آقایی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، جبار کوچکی نژاد، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی و صادق حسنی به عنوان سه تن از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، بررسی موضوعات مربوط به حوزه جنگل در دستور کار قرار گرفت.

 

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه ۱۷ میلیون نفر سالانه وارد مرکز استان می‌شوند، گفت: باید تلاش کنیم تا ماندگاری این گردشگران در شهر رشت افزایش پیدا کند.

احمدی یکی از تهدیدات جدی شهرستان رشت را مشکل پسماند است دانست و گفت: این موضوع به ‌طور جدی در حال پیگیری است. برای تصفیه‌ خانه شیرابه زباله‌ های سراوان با همراهی منابع طبیعی ۷۵۰۰ متر زمین در اختیار شهرداری قرار گرفت.‌ 

شهردار رشت در این جلسه با اشاره به دو پارک جنگلی ۴۵۰ هکتاری لاکان و پارک جنگلی سراوان گفت: فراخوان سرمایه‌گذار برای هر دو پارک انجام‌شده است و سرمایه‌گذاران خوبی نیز تمایل به ورود دارند.

طی این نشست مقرر شد تا پروژه سرمایه گذاری که شناسایی و جذب سرمایه گذار آن از طریق فرایند قانونی توسط شهرداری صورت پذیرفته است، توسط سازمان های مربوطه بررسی گردد. 

مسعود نصرتی گفت: انتظار می رود که مدت‌ زمان این واگذاری افزایش یابد.

وی با اشاره به مشکلات محیط زیستی سراوان خاطر نشان کرد: ۱۵ هکتار از این پارک جنگلی دفنگاه زباله بوده و تمام ۱۲۰۰ هکتار را تحت تأثیر خود قرار داده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان هم در این جلسه با اشاره به قرارداد منابع طبیعی با شهرداری رشت گفت: بر اساس مفاد قرارداد، شهریورماه امسال، آخرین فرصت برای معرفی سرمایه‌گذار و اجرای طرح است.

محسن یوسف پور همچنین در مورد زمین پیش‌بینی‌شده برای تصفیه ‌خانه سراوان نیز یادآور شد: نشانه‌گذاری برای قطع درختان انجام‌شده است و این عمل در مواقع لزوم نیز صورت خواهد گرفت .

در این جلسه همچنین رئیس مجمع نمایندگان گیلان نیز گفت: بدون آسیب به جنگل به دنبال اجرای طرح هستیم.

جبار کوچکی نژاد دو پارک لاکان و سراوان را سبب ماندگاری گردشگران در رشت عنوان کرد و در ادامه با اشاره به کمبود تجهیزات منابع طبیعی برای حفظ و حراست خاطر نشان‌کرد: تجهیزات مانند هلی‌کوپتر می‌تواند به‌طور مشترک بین دو استان مازندران و گیلان استفاده شود.

غلامعلی جعفرزاده دیگر نماینده رشت بر لزوم احیای زراعت چوب اشاره کرد و گفت: به نظر می‌ رسد درختکاری از دستور کار کشاورزان خارج‌شده است .

همچنین محمد صادق حسنی نماینده دیگر مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: فقر استان ما پشت سرسبزی آن پنهان شده است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور نیز در این جلسه اظهار کرد: در هیچ شرایطی اجازه قطع درختان را نمی دهیم، در اجرای طرح ها اولویت ما همزیستی با جنگل است.

خلیل آقایی با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی برای پیشگیری از آتش سوزی جنگل ها گفت: با فرهنگ سازی و ارتقاء آگاهی مردم می توان برای برای پیشگیری از این مهم اقدام کرد.

رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور با در ادامه با اشاره به اجرای طرح کاداستر بیان کرد: در سال جاری ۱۴ میلیون جنگل کشور با اولویت جنگل های شمال کاداستر می شود.

آقایی یاد آور شد: این طرح برای حفظ، احیاء، جلوگیری از نقطه نظرات و تعیین تکلیف و حد و مرز اراضی خصوصی، شخصی با اراضی ملی انجام گردد.

وی در ادامه با بیان این که گیلان در بحث گردشگری عقب مانده است، اظهار کرد: ظرفیت گردشگری پارک جنگلی سراوان بسیار زیاد است و می توان برنامه مختلف را به منظور جذب گردشگر در این منطقه انجام داد.

این مسئول افزود: از مردم، اصحاب رسانه، مدیران و نمایندگان مجلس می خواهم که بر کار ما نظارت کنند و نسبت به عرصه های منابع طبیعی و محیط زیست حساسیت نشان دهند.

رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در ادامه از اختصاص ۱۶ میلیارد اعتبار به صورت شناور به منابع طبیعی گیلان خبر داد.   

 

اجرای طرح رینگ ۹۰ متری میدان گیل تا احمد گوراب

 

به گزارش واحد خبر مدیریت اجرایی ارتباط با رسانه شهرداری؛ دکتر مسعود نصرتی با اعلام خبر فوق بیان کرد: با توجه به ضرورت و نقش اجرای رینگ ۹۰ متری میدان گیل به احمد گوراب و تسهیل تردد شهروندان محترم، در محور حد فاصل میدان گاز به طرف لاکان، مسکن مهر و دسترسی مستقیم از مبدا ورودی شهر به شهرک مسکن مهر، شهرداری رشت مقدمات اجرای فاز اول طرح از میدان گیل تا مسکن مهر را فراهم کرده است۱۳۹۷/۰۴/۱۶
 شهردار رشت خبر داداجرای طرح رینگ ۹۰ متری میدان گیل تا احمد گوراببه گزارش واحد خبر مدیریت اجرایی ارتباط با رسانه های شهرداری؛ مسعود نصرتی با اعلام خبر فوق بیان کرد: با توجه به ضرورت و نقش اجرای رینگ ۹۰ متری میدان گیل به احمد گوراب و تسهیل تردد شهروندان محترم، در محور حد فاصل میدان گاز به طرف لاکان، مسکن مهر و دسترسی مستقیم از مبدا ورودی شهر به شهرک مسکن مهر، شهرداری رشت مقدمات اجرای فاز اول طرح از میدان گیل تا مسکن مهر را فراهم کرده است.
شهردار رشت تصریح کرد: با توجه قرار گرفتن حدود ۲۵ هکتار از اراضی شرکت سپیدرود در مسیر اجرای طرح، حدود هشت هکتار از اراضی سپیدرود در مسیر فاز اول قرار خواهد گرفت.
وی افزود: از آنجاییکه در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مقرر شده تا اراضی شرکت سپیدرود رشت به بخش خصوصی واگذار گردد و در این راستا بهاء اراضی توسط هیات کارشناسان رسمی تعیین و به مزایده گذاشته خواهد شد.
دکتر مسعود نصرتی با قدردانی از حمایت های استاندار گیلان در تسریع بخشی اجرای این طرح خاطرنشان کرد: شهرداری رشت به منظور تسریع در تملک و اجرای طرح پیش از واگذاری به بخش خصوصی با برگزاری جلسات متعدد با مدیرعامل شرکت سپیدرود رشت ضمن جلب نظر استاندار محترم و با رضایت ایشان مکاتباتی را با سازمان خصوصی سازی داشته و با پیگیری های بعمل آمده از سوی شهرداری موضوع در هیئت عامل سازمان خصوصی کشور مطرح و در آینده بسیار نزدیک به تأیید وزیر امور اقتصاد و دارایی خواهد رسید.
شهردار رشت کاهش بارترافیکی خیابان های جنوب غربی شهر را هدف اصلی اجرای طرح رینگ ۹۰ متری اعلام کرد و افزود: پس از تملک عرصه آن بخش از اراضی شرکت سپیدرود که در مسیر طرح رینگ ۹۰ متری قرار دارد نسبت به اجرای طرح و حل معضل ترافیک جنوب غربی شهر فرهنگی رشت اقدام عاجل بعمل خواهد آورد.

 

دیدار شهردار رشت با سرمایه گذاران چینی تراموا

 

شهردار رشت با سرمایه گذاران چینی تراموا دیدار و گفتگو کرد.

 به گزارش واحد خبر مدیریت اجرایی ارتباط با رسانه شهرداری رشت، شهردار رشت ظهر شنبه در دیدار با سرمایه گذار چینی تراموا ضمن قدردانی از حضور آنان، از به سرانجام رسیدن پروژه های مورد نظر با این گروه سرمایه گذاری اظهار امیدواری کرد.

مسعود نصرتی با اشاره به آمار ۳۶ میلیونی حضور گردشگران در گیلان گفت: این افراد نیاز مبرمی به استفاده از تراموا در سطح رشت دارند.

 
 
 

وی پس از شنیدن تشریح فعالیت های شرکت سی آر اس سی چین از مطالعه طرح های سرمایه گذاری این کشور استقبال کرد.

 
 
 

شهردار رشت همچنین خطاب به سرمایه گذاران حاضر در جلسه پیشنهاد کرد: بهتراست مکاتباتی بر اساس جلسه ی تشکیل شده، به همراه تشریح طرحی که قرار است برای رشت انجام شود خطاب به شهردار صورت گیرد.

نصرتی گفت: شهرداری رشت نیز در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به مطالعه طرح اقدام خواهد کرد.

 
 
 

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی رشت نیز از حضور گروه سرمایه گذاری تراموا در این شهر ابراز خرسندی کرد.

اسماعیل حاجی پور ‌‌با اشاره به وضع اقتصادی موجود و تحریم های ظالمانه برخی کشورها توسط آمریکا گفت: این تحریم ها علاوه بر ایران، کشور چین را نیز تحت الشعاع قرار داده است.

 
 
 

وی افزود: بر این اساس لازم است دو کشور چین و ایران در برخی پروژه ها مشارکت کنند.

این‌ مسئول همچنین پیرامون فاینانس نیز تشریح قدرت اجرایی پروژه تراموا را از مسئولان شرکت سرمایه گذاری سی آر اس سی خواستار شد.

همچنین در این ‌جلسه نماینده تام الاختیار شرکت سرمایه گذاری سی آر اس سی چین در ایران به تشریح مشخصات و فعالیت های این شرکت در کشورهایی همچون فرانسه، ایتالیا، استرالیا و سوئیس پرداخت.

به گفته نمایندگان اعزامی این شرکت دارای پیشرفته ترین سیستم های مترو در جهان است که از صفر تا صد تراموا در چین انجام می شود.

 
 
 

نماینده شرکت با بیان اینکه چین از لحاظ تراموا استاندارهای اروپایی را نیز پوشش می دهد خاطر نشان کرد: تمام تجهیزات این شرکت سرمایه گذاری توسط معتبرترین شرکت های اروپایی آزمایش می شوند.

وی همچنین به اتفاق نظر هیئت همراه، خواستار همکاری شهرداری رشت با این شرکت شده و امضای تفاهم نامه همکاری را به مدیران شهری رشت پیشنهاد کردند.

 
 
 

در این‌ نشست علاوه بر شهردار رشت، اسماعیل حاجی پور رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر، رضا رسولی رئیس کمیسیون عمران و توسعه فضای شهری شورای اسلامی شهر، فرهام زاهد رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر، احمد رمضانپور نرگسی عضو شورای اسلامی شهر، فرامرز جمشیدپور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری، محمد محبتی مدیر پروژه قطار شهری و سیده مریم رضا طبع به عنوان مدیر اجرایی ارتباط با رسانه های شهرداری نیز حضور داشتند.

 

 
 
 
 
 
 

 

 

تلاش جهت رفع نواقص طراحی نا مناسب ساختمان شهرداری رشت در میدان گیل در یک سال گذشته
  شهردار رشت در بازدید از ساختمان جدید شهرداری رشت گفت: طراحی این ساختمان مناسب شهرداری نبوده و ۶۰ درصد نواقص موجود در یک سال گذشته برطرف شده است.
 
 
 

به گزارش واحد خبر مدیریت اجرایی ارتباط با رسانه شهرداری رشت، مسعود نصرتی در حاشیه بازدید از ساختمان جدید شهرداری این شهر واقع در میدان گیل در گفتگویی ضمن اشاره به نواقص موجود در طراحی و ساخت این ساختمان اظهار کرد: به نظر می رسد که متخصص وارد به کار در حوزه شهرداری درکنار این طرح ۱۱ ساله قرار نگرفته بود که بداند بخش های مختلف شهرداری چگونه باید کنار هم قرار بگیرند .

 
 
 

وی با بیان اینکه تعاملات میان بخش های اداری درساختمان جدید شهرداری طراحی نشده است، گفت: این پروژه با تمام‌ نواقص، شاید برای هر ساختمان اداری دیگر طراحی شده باشد اما بی شک برای فعالیت های شهرداری طراحی نشده بود.

 
 
 

شهردار رشت در مجموع طرح موجود را مناسب شهرداری ندانست و تصریح کرد: هرچند اقدامات لازم نسبت به اصلاحات به ویژه در یکسال گذشته صورت گرفته اما هنوز طرح فعلی به طرح کاملی تبدیل نشده است.

 
 
 

به گفته نصرتی با اصلاحات صورت گرفته، رفع نواقص اجرای طرح ساختمان جدید شهرداری از یکسال گذشته با پیشرفت ۶۰ درصدی، به کارایی لازم برای انجام امورات حوزه شهری دست یافت.

وی همچنین از نقل مکان بخش هایی از شهرداری به مکان جدید خبر داد و گفت: پیش بینی می شود تا پایان هفته، ۹۰ درصد از بخش های اداری شهرداری در این مکان جدید مستقر شوند.

 
 
 

در این بازدید که پیش از ظهر شنبه صورت گرفت علی بهارمست معاون عمران و امور زیر بنایی شهرداری، حامد اخوان معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری، مجتبی ماه پسند مدیر مالی شهرداری، مسعود حاج نصراله مدیر حوزه شهردار، مجید پورجعفری مدیر حراست شهرداری، اسماعیل رحمتی مدیر بازرسی شهرداری و علیجان مدیر املاک  شهرداری، شهردار رشت را همراهی کردند.

 

 
 
 
 
 
 

 

به مناسبت هفته حجاب و عفاف؛ نمایشگاه "حجاب و عفاف" در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت بر پا می شود
  به گزارش مدیریت اجرایی ارتباط با رسانه های شهرداری رشت، به مناسبت هفته حجاب و عفاف جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف در دفتر پایگاه مقاومت حضرت رقیه (ع) شهرداری رشت برگزار شد.
 
 
 

در این جلسه محمد حسن عاقل منش رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت، فاطمه شیرزاد نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت، کبری مرادی مشاور شهردار رشت در امور بانوان، علیرضا حسنی رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری رشت، فاطمه قدیمی، مدیر روابط عمومی شهرداری، مینا کرم بیجاری مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان و جمعی از کارکنان شهرداری حضور داشتند.

 
 
 

فاطمه شیرزاد در این جلسه با اشاره به برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب اظهار کرد: تبیین ارزش ها در مقوله عفاف و حجاب بسیار حائز اهمیت بوده و این مهم نباید تنها معطوف به هفته عفاف باشد و امیدوارم بیش از گذشته از دستگاه های متولی در این باره مطالبه گری کنیم.

 
 
 

وی با اشاره به نقش عفاف و حجاب در تحکیم بنیان خانواده افزود: مطالبه گری و افزایش چنین نشست هایی در راستای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و متعاقب آن حفظ سلامت اجتماعی باید مورد توجه بوده و امیدوارم در کنار برپایی غرفه های عفاف و حجاب در نمایشگاهی که قرار است به زودی به مناسبت این هفته برپا شود، غرفه سلامت اجتماعی را نیز در معرض دید عموم دایر کنیم.

 
 
 

شیرزاد با تأکید بر اینکه حجاب محدودیت نیست بیان کرد: چادر به عنوان حجاب برتر یک سلاح بسیار قدرتمند در راستای حفظ ارزش و منزلت زن بوده و امیدوارم با اقدامات موثر بتوانیم جامعه مخاطب به ویژه نسل جوان را نسبت به این مهم جذب و ترغیب کرده و با ارائه برنامه های هوشمندانه، ظریف، متنوع و خلاق با تهاجم فرهنگی دشمنان مقابله کنیم .

 
 
 

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی رشت تقدیر از فعالان حوزه عفاف و حجاب را حائز اهمیت دانست و گفت: تقدیر از فعالان عفاف و حجاب باید به زودی انجام شده و برای داشتن جامعه ای سالم بر اساس اعتقادات، ارزش ها و توجه به عفاف و حجاب گام برداریم.

 
 
 

وی به بهره مندی از ظرفیت هنر در گسترش عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: تولید آثار فاخر و تاثیرگذار با بهره مندی از هنرمندان در این حوزه می تواند در جذب مخاطبین بسیار اثر گذار باشد.

شیرزاد به پیگیری مجوز برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: مجوز برگزاری نمایشگاه توسط سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری رشت پیگیری شود و در سال روز عفاف و حجاب با اهدای شاخه گل به بانوان چادری و افرادی که پوشش مناسب دارند در نهادینه کردن این فرهنگ تلاش شود.

 
 
 

کبری مرادی مشاور شهردار رشت در امور بانوان در این جلسه بیان داشت: امور بانوان شهرداری رشت از ماه های گذشته با برگزاری جلسات مختلف برنامه ریزی لازم برای هفته حجاب و عفاف را در دستور کار قرار داد.

وی از برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف با مشارکت امور بانوان شهرداری و سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری رشت در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت خبر داد و افزود: این نمایشگاه از فردا یکشنبه ۱۷ تیرماه آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.

 
 
 

مشاور شهردار رشت در امور بانوان هدف از برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف را ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و تبیین اندیشه حجاب به منظور اثر گذاری در لایه های زیرین جامعه عنوان کرد.

 
 
 

 

مرادی با اشاره به اینکه ۹ غرفه در نمایشگاه عفاف و حجاب برپا خواهد شد، بیان کرد: غرفه روانشناسی کودک و نوجوان، سلامت مادران، مشاوره دینی و خانواده، طب سنتی و ... از جمله غرفه های موجود است.

وی خاطرنشان کرد: در یکی از غرفه های نمایشگاه حجاب و عفاف طرح تعویض چادرهای کهنه با چادر نو انجام می شود و این طرح در سراسر کشور اجرایی شده و برای نخستین بار به همت امور بانوان شهرداری رشت در گیلان اجرایی خواهد شد.

  

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار