تابناک / میرشمس مومنی زاده با بیان اینکه هیچ کوتاهی و سهل انگاری از اداره‌ای پذیرفتنی نیست تصریح کرد: اگر قطعی برق برای منطقه ای است حتما باید اطلاع رسانی قبلی شود تا مردم با مشکلات کمتری روبرو شوند.
کد خبر: ۶۲۸۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲ 08 July 2018

تابناک / میرشمس مومنی زاده با بیان اینکه هیچ کوتاهی و سهل انگاری از اداره‌ای پذیرفتنی نیست تصریح کرد: اگر قطعی برق برای منطقه ای است حتما باید اطلاع رسانی قبلی شود تا مردم با مشکلات کمتری روبرو شوند.

فرماندار شهرستان انزلی در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه از مسائلی که برای ما مهم بوده مسائل اقتصای، معیشت مردم و ایجاد اشتغال است اظهار کرد: علی رغم پیگیری ها و جلسات متعددی که در این زمینه گذاشته‌ایم خروجی مناسبی به دست نیامده است.

 

هرکسی که نتواند اعتبارات را جذب کند درخواست عزلش می‌دهم

میرشمس مومنی زاده افزود: با توجه به سقف زمانی که تا شهریور برای جذب اعتبارات داریم و اگر هر دستگاه اجرایی و هر بانکی سهم شهرستانی خود را جذب نکند، به صراحت درخواست عزلش را از مدیر مافوق خواهیم کرد.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و وضعیت اشتغال جوانان گفت: خوشبختانه در دولت اول شاهد ثبات سیاسی و اقتصادی در کشور بودیم، تورم و تغییر قیمت در کشور نداشتیم و موفقیت های بزرگی در عرصه ی بین المللی بدست آمد، اما زنجیره موانعی که دشمنان ملت ایران در طول۴۰ سال گذشته ایجاد کردند، دوباره برای توقف سیر صعودی دولت فعال شد.

مردم ارزشمندترین سرمایه نظام و انقلاب اسلامی هستند

نماینده عالی دولت در انزلی با اشاره به اینکه مردم ارزشمندترین سرمایه نظام و انقلاب اسلامی هستند اظهار داشت: ملت ما آبدیده شده و بعد از پشت سر گذاشتن چالش های مختلف قطعا این پیچ را نیز با سربلندی، عزت و افتخار پشت سر خواهند گذاشت.

باید سطح رضایتمندی مردم را افزایش دهیم

وی با بیان اینکه تک تک ما وظیفه داریم تکالیف خود را در حال حاضر بشناسیم و بهتر از گذشته عمل کنیم تصریح کرد: پشتوانه مردمی انقلاب را باید با عملکرد خود نه تنها حفظ بلکه تقویت کنیم و سطح رضایتمندی مردم را افزایش دهیم.

مومنی زاده تکریم مردم را در میزان رضایتمندی آن ها تاثیرگذار دانست و افزود: در بعضی از ادارات، سهل انگاری در بدنه و کارکنانشان است و نه در خود مدیر که باید حساسیت بیشتری نشان دهند و بخش دیگری نیز بر می گردد به ماهیت و جنس کار و مسئولیتی که آن ها دارد.

 

اسامی اداراتی که بیشترین مصرف برق را داشته باشند اعلام می‌کنم

فرماندار انزلی با بیان اینکه هیچ کوتاهی و سهل انگاری از اداره‌ای پذیرفتنی نیست تصریح کرد: اگر قطعی برق برای منطقه ای است حتما باید اطلاع رسانی قبلی شود تا مردم با مشکلات کمتری روبرو شوند.

نماینده عالی دولت در بندر انزلی ضمن تجلیل از اداراتی که در مصرف برق صرفه جویی داشته اند اظهار نمود: دستگاه های اجرایی که بیشترین صرفه جویی و بیشترین مصرف برق را در تابستان داشته باشند در پایان تابستان در شورای اداری اعلام می شود.

ارتقای سطح درجه فرمانداری انزلی

به گزارش دیارمیرزا مومنی زاده همچنین از ارتقای سطح درجه فرمانداری انزلی به سطح یک و تغیر چارت و افزایش معاونت های فرماندار به سه معاونت خبر داد.

وی در پایان به تودیع و معارفه مسئولین جدید فرمانداری پرداخت و ضمن تشکر از سجاد کریمی، وحید پورحضرت را به عنوان معاون عمرانی فرمانداری انزلی معرفی کرد و همچنین با توجه به افزوده شدن معاونت برنامه ریزی و توسعه به چارت، طاهره تندگو را به این سمت منصوب کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار