بنابر اعلام سرمربی سپیدرود تمرینات صبح از ساعت ۱۰.۵ و تمرینات عصر از ساعت ۱۹ آغاز می شود و تمامی بازیکنانی که با سپیدرود قرارداد منعقد کرده اند در این تمرینات حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۶۲۷۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۴ 08 July 2018

تابناک / تمرینات تیم فوتبال سپیدرود رشت از صبح روز یکشنبه در دو نوبت صبح و عصر در رشت برگزار خواهد شد.

این تمرینات زیر نظر علی نظرمحمدی سرمربی، مازیار ربیعی فر و حامد طباطبایی مربیان سپیدرود برگزار خواهد شد.

بنابر اعلام سرمربی سپیدرود تمرینات صبح از ساعت ۱۰.۵ و تمرینات عصر از ساعت ۱۹ آغاز می شود و تمامی بازیکنانی که با سپیدرود قرارداد منعقد کرده اند در این تمرینات حضور خواهند داشت.

تاکنون محمد شادکام، کوروش مالکی، علی رضا عزتی کرامت میلاد تولایی، ایوب کلانتری و هادی خیری به عنوان بازیکن جدید قرارداد منعقد کرده اند و میعاد یزدانی، حمید ملکی، علی عباسی، جواد آقایی پور و … از بازیکنان فصل گذشته سپیدرود در این تمرین حضور خواهند داشت.

بنابر اجازه سرمربی سپیدرود بازیکنان تستی به صورت محدود و با هماهنگی قبلی می توانند خود را در آغاز تمرینات به مربیان سپیدرود معرفی نمایند و در صورت تایید در تمرینات شرکت کنند.

سپیدرود به دلیل حواشی که در دو ماه گذشته پیرامونش روی داده است تمرینات خود را نسبت به سایر تیم های لیگ برتری دیرتر آغاز کرده است.

 

سپیدرود این روزها به دو تیم تحت مالکیت جواد تن زاده و محمد نوین تقسیم‌شده است و هر یک در جذب بازیکن از دیگری سبقت می‌گیرد.

سپیدرود تحت مدیریت جواد تن زاده دو بازیکن جدید جذب دیگر جذب کرد تا تعداد بازیکنان جدید این تیم به شش تن برسد.

شاگردان علی نظرمحمدی در ادامه جذب بازیکنان مستعد برای حضور در لیگ برتر اقدام به جذب ایوب کلانتری و هادی خیری کردند، کلانتری 28 ساله فصل گذشته در تیم سایپا تهران عضویت داشته است و سابقه بازی در تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز، فولاد خوزستان، صبای قم، تراکتورسازی تبریز، سیاه‌جامگان مشهد و گسترش فولاد تبریز را دارد.

 

خیری ششمین بازیکنی است که به سپیدرود پیوسته است و همانند کلانتری در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند، وی فصل گذشته در تیم خونه به خونه بابل توپ زده است و سابقه بازی در تیم‌های آلومینیوم اراک، پاس همدان، سیاه‌جامگان مشهد و استقلال جنوب تهران را دارد.

سرخ‌های شهر باران برخلاف فصل گذشته روی به بومی‌گرایی آورده و دو بازیکن از تیم پایه‌های خود را به تیم بزرگ‌سالان اضافه کردند، آرین فتوحی و حسین امینی دو بازیکنی هستند که از رده امیدها به تیم بزرگ‌سالان منتقل شدند.

 

امینی 20 ساله سابقه آقای گلی لیگ نوجوانان تهران و قهرمانی رده سنی نوجوانان و جوانان لیگ برتر تهران به همراه مقاومت را دارد و فصل گذشته با 18 گل زده و 15 پاس گل نقش بسزایی در قهرمانی سپیدرود لیگ جوانان گیلان ایفا کرد.

فتوحی دومین بازیکنی است که از رده پایه‌ها به تیم بزرگ‌سالان انتقال پیدا کرد، وی در پست هافبک بازی می‌کند و در رده‌های پایه سابقه بازی در تیم‌های پگاه گیلان، نوین رشت، دخانیات گیلان و سپیدرود رشت را دارد.

سپیدرود منتصب به جواد تن‌زاده با حضور هشت بازیکن جدید به نام‌های محمد شادکام، کوروش مالکی، علی‌رضا عزتی کرامت، میلاد تولایی، ایوب کلانتری، هادی خیری، آرین فتوحی و حسینی امینی و تعدادی از بازیکنان فصل گذشته این تیم، از روز یکشنبه زیر نظر علی نظرمحمدی به‌عنوان سرمربی و مازیار ربیعی فر و حامد طباطبایی به‌عنوان اعضای کادر فنی، تمرینات خود را در دو نوبت صبح و عصر پیگیری می‌کند.

تمرینات سپیدرود زیر نظر علی نظرمحمدی در حالی از روز یکشنبه آغاز می‌شود که سپیدرود تحت مدیریت محمد نوین با برپایی اردوی یک‌هفته‌ای در تهران و مذاکره با بازیکنان سرشناس لیگ برتری، خود را برای حضور پرقدرت در لیگ برتر آماده می‌کند.

 

خداداد عزیزی با جذب مدافع فصل گذشته تیم استقلال خوزستان نشان داده است عزم خود را برای حضور پرقدرت در لیگ برتر جزم کرده است، یعقوبی کریمی که سابقه بازی در تیم‌های استقلال تهران، سپاهان اصفهان و نفت تهران را دارد با قراردادی یک‌ساله به جمع سرخ پوشان شهر باران پیوست.

تیم فوتبال سپیدرود تحت مدیریت محمد نوین تاکنون موفق به جذب چهار بازیکن جدید به نام‌های امین منوچهری، محسن ایران‌نژاد، سید مهدی فیض‌آبادی و یعقوبی کریمی و تمدید قرارداد هشت بازیکن به نام‌های محمدرضا مهدوی، میثم فردوسی، میثم تهیدست، حسین ابراهیمی، میلاد قربان زاده، حسین کعبی، محمد نزهتی و امید سام کن شده است.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در حالی این روزها با دو تیم در حال جذب بازیکن است که در جدیدترین اقدام از سوی متولیان ورزش گیلان و با دستور کتبی مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان و نامه رسمی هیات فوتبال گیلان به فدراسیون فوتبال، قرارداد سپیدرود تحت مدیریت محمد نوین در فدراسیون ثبت می‌شود.

پیش‌ازاین با حکم شعبه ششم دادگاه رشت، رای داوری از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان لغو شد و تیم سپیدرود در اختیار جواد تن زاده قرار گرفت.

 

مربی بدنساز تیم فوتبال سپیدرود رشت نیامده از این تیم جدا شد.
 
 

این اتفاق در حالی رخ داده که سهیل حق‌شناس فعلا امور بدنسازی سرخپوشان رشت را بر عهده دارد

در حالی که خداداد عزیزی به عنوان سرمربی تیم تحت مالکیت محمد نوین فرهاد چیذری را به عنوان مربی بدنساز انتخاب کرد اما این مربی نیامده از جمع سرخپوشان رشت جدا شد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار