کد خبر: ۶۲۷۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲ 05 July 2018

تابناک / سرمربی مستعفی سپیدرود گفت: شرایط کار کردن در سپیدرود وجود نداشت و من هم تصمیم گرفتم از سرمربیگری این تیم استعفا دهم.

این روزها اتفاقات عجیبی در تیم سپیدرود رخ داد و بعد از سلب مالکیت باشگاه از جواد تن‌زاده، این باشگاه به محمد نوین واگذار شد و او هم کارش را در سپیدرود آغاز کرد اما با پیگیری‌های قضایی که تن‌زاده انجام داد بار دیگر رای دادگاه به نفع او صادر شد و طبق تصمیم اداره کل ورزش استان گیلان تا اطلاع ثانوی، مالکیت باشگاه بر عهده جواد تن‌زاده است.

اما این پایان ماجرای سپیدرود نبود و نادر دست نشان که حدود یک ماه پیش از طرف تن‌زاده به عنوان سرمربی تیم انتخاب شد بعد از کشمکش‌های بوجود آمده از سمتش استعفا داد و عطای کار در سپیدرود را به لقایش بخشید.

نادر دست نشان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد اتفاقاتی که در باشگاه سپیدرود رخ داد و در نهایت منجر به استعفای این مربی شد گفت: «لازمه کار کردن در یک تیم همکاری اعضای تیم با مسئولین و هواداران است و زمانی که این همکاری و همدلی وجود نداشته باشد نمی‌توان در آن تیم موفق بود. در سپیدرود هم همدلی خوبی بین هواداران و مدیران باشگاه وجود نداشت و روز گذشته هم که تمرینات را آغاز کردیم شاهد اعتراض برخی هواداران بودیم و من هم تصمیم گرفتم در این شرایط با سپیدرود همکاری نکنم تا خاطرات خوبی که از این شهر و مردم رشت دارم از بین نرود.»

وی در رابطه با رای دادگاه و مالکیت دوباره تن‌زاده در این باشگاه بیان کرد: «تن‌زاده زحمت زیادی برای سپیدرود کشید و متاسفانه مشکلات مدیریتی که در این تیم بوجود آمد زمان را برای آغاز تمرینات گرفت. من کاری به اتفاقات پیش آمده بین تن‌زاده و نوین ندارم و به عنوان مربی باید حواسم به امورات فنی تیمم باشد اما در شرایط فعلی شرایط همکاری من با این تیم وجود ندارد. من باید جوابگوی مردم رشت باشم و با این وضعی که سپیدرود دارد نمی‌توان کار را جلو برد.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار