کد خبر: ۶۲۴۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸ 30 June 2018

تابناک / رقابتهای بسکتبال لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان جام زنده یاد پیام گل آرا، جمعه شب با قهرمانی تیم ملون انزلی در رشت پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در جریان این رقابت ها، تیمهای بسکتبال ملوان بندرانزلی و درفک رشت با برتری برابر رقبای خود به دیدار نهایی و فینال لیگ برتر بزرگسالان گیلان راه یافتند.
در دیدار نهایی این مسابقات در سالن اختصاصی بسکتبال مجموعه ورزشی شهدای رشت و در حضور حدود 500 تماشاگر ، تیم بسکتبال ملوان انزلی در یک دیدار جذاب ، پرهیجان و پایاپای ، با پیروزی 93 بر 89 برابر درفک رشت عنوان قهرمانی گیلان را کسب کرد.
تیم بسکتبال درفک رشت که بدون باخت به دیدار نهایی این رقابتها راه یافته بود، در این دیدار مقابل تیم ملوان متحمل شکست شد تا در نهایت عنوان نایب قهرمانی رقابتهای لیگ برتر گیلان را کسب کند.
در کوارتر اول این دیدار، تیم بسکتبال درفک رشت بر بازی تسلط داشت و سرانجام توانست با نتیجه 22 بر 14 به برتری برسد اما در کوارتر دوم، تیم بسکتبال ملوان انزلی بر بازی تسلط کاملی یافت و توانست با نتیجه 25 بر 9 پیروز شود تا نیمه اول این بازی را با نتیجه 39 بر 31 به سود خود به اتمام برساند.
با آغاز نیمه دوم و در کوارتر سوم ، هر دو تیم بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند اما تیم ملوان انزلی موفق شد با نتیجه 22 بر 21 به برتری برسد تا یک گام به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات نزدیک تر شود.
اما در کوارتر چهارم و پایانی این بازی، تیم بسکتبال درفک رشت بر بازی تسلط یافت و با نتیجه 25 بر 18 حریفش را شکست داد تا در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی 78 بر 78 پایان یابد و سرنوشت قهرمانی به وقت اضافه کشیده شود.
در وقت اضافه این مسابقه، تیم بسکتبال ملوان بندرانزلی توانست بهتر از فرصت های به دست آمده استفاده کند و در نهایت با نتیجه 93 بر 89 برابر حریفش به برتری رسید تا مقام قهرمانی را به خود اختصاص دهد.
در جریان این مسابقه، بارها بازیکنان و مربیان هر دو تیم به تصمیمات داوری معترض بودند که در لحظات پایانی وقت اضافه این دیدار، اعتراضات تیم درفک رشت نسبت به قضاوت این دیدار شدت یافت.
در دیدار رده بندی نیر، تیمهای بسکتبال هیات صومعه سرا و هیات تالش رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم هیات صومعه سرا برابر حریفش به پیروزی رسید و مقام سوم رقابت های لیگ برتر گیلان را کسب کرد.
در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابتها ، به تیمهای برتر مسابقات بسکتبال لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان، جام قهرمانی و به نفرات تیم های برتر نیز مدال و حکم قهرمانی اهداء شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار