کد خبر: ۶۲۴۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲ 28 June 2018

تابناک / جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان برای برگزاری نهمین دوره در مرداد ۱۳۹۷ فراخوان داد.

اداره کل هنر‌های نمایشی؛ این جشنواره برای دو بخش مسابقه و ویژه کودک و نوجوان فراخوان خود را منتشر کرد.

جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با اهتمام به اهمیت کار فرهنگی و تلاش برای پاسداری از ارزش‌های جامعه و ترویج فرهنگ اصیل اسلامی، این دوره را بر اساس شعار سال «حمایت از کالای ایرانی» و چشم‌انداز روشن برای جامعه سالم، شهر پاک و آرام برگزار می‌کند.

«حمایت از کالای ایرانی»، «شهروند، فرهنگ ایثار و شهادت»، «شهروند، آگاهی از حقوق شهروندی»، «شهروند، آسیب‌های اجتماعی»، «شهروند، ترویج کتاب و کتابخوانی»، «شهروند، حقوق کودک» و «شهروند، محیط زیست (چالش‌ها، مخاطرات، راهکارها)» از موضوعات مد نظر در این دوره از جشنواره است.

جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان در دو بخش مسابقه و ویژه کودک و نوجوان برگزار می‌شود که در بخش مسابقه، ۱۵ نمایش به جشنواره راه پیدا خواهد کرد.

آثار این بخش باید پیش از این در هیچ جشنواره رقابتی در گستره سراسری شرکت نکرده باشد.

در بخش ویژه کودک و نوجوان نیز که برای دومین سال پیاپی برگزار می‌شود ۵ اثر با موضوعات مناسب کودکان و نوجوانان پذیرفته می‌شود.

به آثار راه یافته به جشنواره تا سقف ۳۵ میلیون ریال کمک هزینه پرداخت می‌شود.

هنرمندان و گروه‌های نمایشی علاقه‌مند به حضور در این جشنواره می‌توانند تا ۵ مرداد نسبت به ارسال آثار، مدارک و فرم ثبت‌نام به دبیرخانه اقدام کنند.

بر اساس فراخوان آثار راه یافته به جشنواره ۱۵ مرداد معرفی می‌شود و جشنواره در دهه سوم مرداد برگزار خواهد شد.

ارسال فرم تکمیل شده تقاضای حضور، چهار نسخه لوح فشرده حاوی فایل تصویری اجرای نمایش و مجوز نویسنده از مدارک مورد نیاز برای نام نویسی در این جشنواره هستند.

شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان با مشارکت اداره کل هنر‌های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان را برگزار می‌کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از جشنواره می‌توانند آثار و مدارک خود را به دبیرخانه نهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان، به نشانی لاهیجان، خیابان امام خمینی (ره)، روبه‌روی بیمارستان ۲۲ آبان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان، انجمن هنر‌های نمایشی، صندوق پستی ۱۴۴۵ ارسال کنند.

شماره تلفن‌های ۴۲۳۳۲۱۰۳-۴۲۳۴۳۰۱۱-۴۲۳۴۳۰۱۲-۴۲۳۳۵۲۸۳ (کد شهرستان ۰۱۳) برای ارتباط با دبیرخانه اعلام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار