کد خبر: ۶۲۳۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱ 26 June 2018

تابناک / مدیرعامل داماش گیلان افزود: برای سیامک فراهانی در باشگاه داماش گیلان آرزوی موفقیت داشته و امیدواریم که این باشگاه با هدایت ایشان فصل خوبی را در پیش روی داشته باشد.

مهندس محمد مهدی الطافی با اعلام این خبر اظهار داشت: هیئت مدیره باشگاه به منظور مشخص کردن سرمربی داماش برای حضور در فصل آتی رقابتهای لیگ دسته دوم جلسات متعددی برگزار و پس اط بررسی های لازم در خصوص گزینه های مد نظر و در نظر گرفتن دقیق نکات مختلف به جمع بندی رسیده و در جلسه ظهر امروز (یکشنبه) برنامه ارایه شدهاز سوی آقای سیامک فراهانی مورد موافقت و تایید باشگاه قرار گرفت و ایشان به عنوان سرمربی جدید داماش گیلان منصوب شدند.

مدیرعامل داماش گیلان افزود: برای سیامک فراهانی در باشگاه داماش گیلان آرزوی موفقیت داشته و امیدواریم که این باشگاه با هدایت ایشان فصل خوبی را در پیش روی داشته باشد.

شایان ذکر است که طبق اعلام مدیرعامل داماش ، اولین گام در راستای آماده سازی این باشگاه برای فصل جدید برگزاری تست استعدادیابی از بازیکنان رده های سنی بوده که در روزهای دهم لغایت سیزدهم تیرماه برگزار خواهد شد و جزئیات آن متعاقبا از سوی روابط عمومی باشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است که سیامک فراهانی سرمربی جدید داماش گیلان سابقه حضور و بازی در باشگاههای استقلال شهرداری رشت، سپاهان اصفهان، پیکان تهران، پگاه و داماش گیلان را در سطح اول فوتبال کشور داشته و تجربه بیش از سه دوره حضور به عنوان مربی در کادر فنی باشگاههای داماش گیلان و سپیدرود رشت را دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار