کد خبر: ۶۲۲۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷ 24 June 2018

تابناک / کاپیتان سپیدورد رشت گفت: بازی تیم ملی ایران در مقابل تیم ملی پرتغال قابل پیش‌بینی نیست اما بازیکنان ما می‌توانند نتیجه قابل قبولی از این بازی کسب کنند.

حسین کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با بیان اینکه پرتغال برای پیروزی در این دیدار به میدان می‌آید اظهار داشت: سرمربی تیم ملی پرتغال کاملاً بازیکنان تیم ملی ایران را آنالیز کرده و از روش بازی آن‌ها آگاهی دارد.

کاپیتان تیم سپیدورد رشت با اشاره به اینکه تیم ملی ایران در مقابل تیم ملی اسپانیا بازی دفاعی را به نمایش گذاشت، بیان داشت: تیم ملی پرتغال برای نفوذ به خط دفاعی ایران راهکارهایی را در نظر می‌گیرد تا بتواند با پیروزی از زمین خارج شود.

بازیکن تیم سپیدرود رشت با اذعان به اینکه تیم ملی پرتغال در مقابل تیم ملی ایران با احتیاط و آرامش بازی می‌کند عنوان داشت: به طور حتم کادر فنی تیم ملی پرتغال چندین بازی گذشته ایران را مشاهده کرده‌اند.

کعبی با بیان اینکه کیفیت تیم ملی اسپانیا بیشتر از تیم ملی پرتغال است و بازی بهتری را در دوره‌های گذشته جام‌جهانی از خود به نمایش گذاشته است، گفت: تیم ملی پرتغال از لحاظ فنی با تیم ملی اسپانیا قابل مقایسه نیست و به طور حتم تیم ملی نیز بازی بهتری را انجام می‌دهد.

کاپیتان تیم سپیدرود رشت با اشاره به اینکه تیم ملی پرتغال چند بازیکن مطرح همانند "کریستیانو رونالدو" دارد، اظهار داشت: بازی تیم ملی ایران در مقابل تیم ملی پرتغال قابل پیش‌بینی نیست اما بازیکنان ما می‌توانند نتیجه قابل‌‌قبولی از این بازی کسب کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار