سخنگوی شورای شهر لاهیجان؛
تابناک / سخنگوی شورای شهر لاهیجان از پخش زنده دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی پرتغال از نمایشگر بزرگ در بلوار خلیج‌فارس (حاشیه استخر) خبر داد.
کد خبر: ۶۲۲۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵ 23 June 2018

تابناک / سخنگوی شورای شهر لاهیجان از پخش زنده دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی پرتغال از نمایشگر بزرگ در بلوار خلیج‌فارس (حاشیه استخر) خبر داد.

 

شهردار لاهیجان با اجرای برنامه‌های متفاوت و پرنشاط قدم‌های خوبی برداشت / شاهد پیگیری‌های مجدانه شهردار لاهیجان برای پخش بازی ایران پرتغال بودیم / درخواست پخش آخرین بازی تیم ملی در کمتر از چند ساعت مورد موافقت استاندار گیلان قرار گرفت

 

جواد تمیزکار با اعلام این خبر در گفت‌وگو با «با مردم» افزود: درخواست‌های مردم فهیم شهرستان لاهیجان و همراهی، همدلی و نظم و انضباطی که مردم فرهنگ دوست و فرهنگ‌پرور لاهیجان در روز پخش زنده بازی ایران و مراکش داشتند باعث شد تا ما درخواست دوم برای پخش بازی ایران و پرتغال را برای اخذ مجوزهای لازم ارسال کنیم.

وی افزود: شهردار محترم لاهیجان از همان ابتدا قول‌هایی درزمینهٔ سیاست‌های مدیریت شهری مبنی بر ایجاد شورونشاط اجتماعی داده بود که با اجرای برنامه‌های متفاوت و پرنشاط حرکت‌های خوبی داشت و در این زمینه قدم‌های خوبی برداشته شد.

سخنگوی شورای شهر لاهیجان ادامه داد: یکی از همین برنامه‌ها در زمینهٔ ایجاد شورونشاط در میان شهروندان، پخش زنده فوتبال و ویژه‌برنامه جشن عید فطر بود که به بهترین شکل و با استقبالی کم‌نظیر برگزار شد.

تمیزکار بابیان اینکه برگزاری برنامه‌های متنوع در راستای افزایش شورونشاط اجتماعی در شهر لاهیجان از سوی شورای اسلامی شهر تداوم خواهد داشت، گفت: روز گذشته (جمعه اول تیرماه) نیز جشنواره خانوادگی پرواز بادبادک‌ها در بام سبز لاهیجان برگزار و مورد استقبال پرشور مردم قرار گرفت.

وی در رابطه با پخش زنده دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و پرتغال در حاشیه استخر لاهیجان، عنوان کرد: این ویژه‌برنامه با تلاش‌ها و پیگیری‌های فراوان شهردار محترم، شورای تأمین شهرستان و مساعدت و همکاری فرماندار و استاندار محترم ساعت ۲۲:۳۰ دوشنبه چهارم تیرماه در بلوار خلیج‌فارس (حاشیه استخر) برگزار خواهد شد.

تمیزکار اضافه کرد: درخواست برگزاری این دیدار پس از طی تشریفات قانونی از طریق فرماندار محترم به حضور استاندار معزز گیلان تقدیم شد که تنها پس از چند ساعت و با پیگیری‌های مجدانه شهردار لاهیجان موردپذیرش دکتر سالاری نماینده عالی دولت در استان گیلان قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار