کد خبر: ۶۲۱۸۹۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹ 21 June 2018

تابناک / مربی سپیدرود رشت گفت: بازیکنان تیم ملی ایران فراتر از انتظار همگان عمل کردند.

سهیل حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با بیان اینکه تیم ملی ایران می‌توانست در مقابل تیم ملی اسپانیا برنده از زمین خارج شود اظهار داشت: بازیکنان تیم ملی ایران فراتر از انتظار همگان عمل کردند.

مربی تیم سپیدرود رشت با اشاره به اینکه بازیکنان با دوندگی بیش از حد توانستند بازی خوبی را به نمایش بگذارند بیان داشت: نداشتن بازی تدارکاتی با تیم‌های قدرتمند یکی از ضعف‌های تیم ملی بود.

حق‌شناس با بیان اینکه حضور بازیکنان تیم ملی ایران در مسابقات بین المللی باعث افزایش توانایی و تجربه آنها می‌شود افزود: تیم ملی ایران در برابر تیم ملی اسپانیا شکست خورد اما مردم از روش بازی تیم ملی راضی بودند.

مربی تیم سپیدرود رشت با بیان اینکه بازیکنان تیم ملی ایران در خط دفاعی و حمله به خوبی عمل کردند گفت: متاسفانه در حملات نتوانستیم ضربات آخر را به خوبی بزنیم و با کمی دقت می‌توانستیم از این بازی امتیاز کسب کنیم.

حق‌شناس با اشاره به اینکه سخت‌ترین نوع تاکتیک برای مهاجمان، نوع بازی تیم ملی ایران در برابر تیم ملی اسپانیا بود عنوان داشت: بازیکن خط حمله در تاکتیک تیم ملی ایران باید از توان بدنی و فیزیکی خوبی بهره‌مند باشد.

مربی تیم سپیدرود رشت با اذعان به اینکه سردار آزمون مسئول مهار "سرخیو بوسکتس" بود اظهار داشت: بازیکنان ایران توانستند بازیکنان تیم ملی اسپانیا را به‌خوبی مهار کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار