عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور برای بازدید از مناطق مرزی خراسان شمالی با کشور ترکمنستان و شرکت در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی عصر پنجشنبه وارد بجنورد شد.
کد خبر: ۶۲۱۸۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶ 21 June 2018

وزیر کشور پس از ورود به فرودگاه بین المللی بجنورد مورد استقبال نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، استاندار و شماری از مدیران استان قرار گرفت.
رئیس شورای امنیت کشور در جریان این سفر با حضور در مناطق مرزی مشترک ایران و ترکمنستان ضمن اطلاع از آخرین وضعیت مرزهای کشور مشکلات و مسائل مرتبط با مناطق مرزی این استان را مورد بررسی قرار می دهد.
وزیر کشور فردا جمعه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی و نشست ستاد اجتماعی و فرهنگی حضور خواهد یافت و گفت و گو با خبرنگاران و حضور در سیمای استانی اترک از جمله برنامه های دیگر در نظر گرفته شده برای عبدالرضا رحمانی فضلی است.
صبح امروز هم نشست های سرمایه گذاری و بازرگانی با حضور دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور و نشست ستاد اجتماعی و فرهنگی با حضور رستم وندی معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی برگزار شد.
زادگاه رحمانی فضلی شهرستان شیروان از توابع خراسان شمالی است که از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، چندین سفر رسمی و غیررسمی به این استان داشته است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار