تابناک مرکزی گزارش می دهد؛
تابناک مرکزی: با ایجاد تغییرات در هیات مدیره شرکت آلومینیوم ایران شنیده ها حاکی است ابوالفضل روغنی رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی ایران به عنوان مدیرعامل شرکت ایرالکو جانشن ثقفی خواهد شد.
کد خبر: ۶۲۱۷۷۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵ 21 June 2018

 

به گزارش تابناک مرکزی؛ با اعلام نام محسن محمدی به عنوان سهامدار عمده شرکت آلومینیوم از سوی سامان بورس کشور تعیین تکلیف دو کرسی هیات مدیره شرکت آلومینیوم ایران در اختیار محمدی قرار گرفت و از ماه های قبل صحبت های در گوشی در خصوص تغییرات در هیات مدیره شرکت آلومینیوم ایران به گوش می رسید.

با طی شدن مراحل قانونی ثبت نام افراد حقوقی برای حضور در هیات مدیره شرکت آلومینیوم ایران شنیده ها حاکی است هیات مدیره جدید شرکت آلومینیوم تصمیم گرفته اند از ابوالفضل روغنی که هم اکتون رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی ایران است به عنوان مدیرعامل شرکت ایرالکو استفاده کنند و با ثقفی قطع همکاری کنند.

روغنی که سابقا مدیرکل حوزه وزارت بازرگانی، مسئولیت در شرکت های فروشگاهی رفاه، مدیرعامل شرکت بسته بندی پارس، شرکت کمپرسورسازی ، شرکت کفش بلا ، شرکت آزمایش ، شرکت پارس الکتریک ، شرکت ارج ، شرکت کارتن پلاست و شرکت چوب و کاغذ مازندران، رئیس انجمن لوازم خانگی ایران، رئیس سندیکای چوب و کاغذ کشور بوده است متولد اراک است که علاوه بر کارهای اقتصادی در امر ورزش نیز عضویت در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را تجربه کرده است.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار