کد خبر: ۶۲۱۳۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶ 20 June 2018

تابناک / در صورتی که مسئولان باشگاه سپیدرود ۲ شرط اصلی دست‌نشان را به مرحله اجرا در آورند، تمرینات این تیم از شنبه هفته آینده استارت می‌خورد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تلاش‌ها برای بازپس‌گیری تیم سپیدرود از مالک فعلی این باشگاه تاکنون بی‌نتیجه مانده است. از این رو تن‌زاده، مالک فعلی باشگاه و همکارانش دست به کار شده و فعالیت خود را برای آماده سازی تیم آغاز کرده‌اند.

از طرفی بعد از تسویه حساب با علی کریمی، راه برای بازگشت نادر دست‌نشان باز و طی روز‌های گذشته جلساتی در رشت برای بازگرداندن این مربی به سپیدرود برگزار شد.

البته تن‌زاده در این جلسات حضور نداشت و تلفنی پیگیر اتفاقات جلسه بود. با این حال دست‌نشان برای بازگشت به جمع سپیدرودی‌ها، شروط و درخواست‌هایی داشت که فعلا با آنها موافقت شده است. این مربی در ابتدا خواهان آشتی با هواداران و فراهم کردن شرایط مساعد برای همراهی آنها با تیم سپیدرود شد. از نظر وی آنها سرمایه اصلی سپیدرود هستند و بدون حضور آنها امکان همکاری برایش فراهم نیست.

دست‌نشان از سوی دیگر خواهان افزایش بودجه باشگاه شد، وی با برآورد هزینه قرارداد بازیکنان به این نتیجه رسید که مبلغ پنج میلیارد و نیم برای قرارداد مربیان و بازیکنان سپیدرود کافی نیست و خواهان آن شد تا برای برخی بازیکنان چیزی بیشتر از سقف تعیین شده در نظر بگیرند تا به این ترتیب امکان جذب بازیکنان مورد نظر فراهم شود.

در ظاهر نماینده باشگاه سپیدرود با این درخواست مواف بوده و موافقت تن‌زاده را هم اعلام کردند ولی دست‌نشان برای اطمینان از این موضوع منتظر ملاقات با مالک سپیدرود است. برخی بازیکنان فهرست دست‌نشان در واکنش به اتفاقات اخیر از همکاری با سپیدرود منصرف شده و در این فاصله یا به تیم دیگری پیوستند یا از همکاری با سپیدرود به کل منصرف شدند.

از این رو این سرمربی تیم فهرست دیگری به باشگاه ارائه داد تا از این پس با این بازیکنان مذاکره شود. تمرینات سپیدرود از شنبه هفته آینده آغاز می‌شود. بنا به درخواست مسئولان این تیم قرار بود تمرینات از آخر هفته جاری استارت بخورد، ولی با توجه به این که دست‌نشان هنوز با تن‌زاده ملاقات نکرده، آغاز تمرینات را به روز شنبه و بعد از جلسه با تن‌زاده موکول کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار