کد خبر: ۶۲۱۳۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲ 20 June 2018

تابناک / سردار پاسدار محمد عبدالله‌‌پور در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده اشکورات رحیم آباد رودسر گیلان بروز بلایای طبیعی را امتحانی الهی دانست و برای درگذشتگان این حادثه رحمت الهی و برای بازماندگان طلب صبر کرد.

سردار عبدالله‌پور اظهار داشت: سپاه قدس استان گیلان با تمام قوا در راستای خدمت‌رسانی به حادثه دیدگان سیل اخیر شهرستان رودسر تلاش می‌کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان در این بازدید وعده ساخت مسکن برای خانواده‌های حادثه دیده را نیز به آن‌ها داد و خاطرنشان کرد: حمایت از محرومان و مظلومان یکی از وظایف اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر لزوم حضور همه جانبه نیروهای امدادی و دستگاه‌های اجرایی دی ربط در راستای امدادرسانی به مردم منطقه "کاکرود" گفت: مسئولان باید با جدیت و تا رفع کامل مشکلات در کنار مردم این منطقه باشند‌.

فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن بررسی میزان خسارت‌های وارده و کسب اطلاع از روند خدمت‌رسانی و امدادرسانی به مردم بر لزوم همه‌جانبه نیروهای بسیج و سپاه در کنار مردم حادثه دیده تاکید کرد.

سردار عبدالله‌پور ضمن تقدیر از تمامی نیروهای امدادرسان حاضر در محل حادثه خاطرنشان کرد: خدمت به مردم به ویژه بندگان مظلوم خدا بالاترین عبادت محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار