کد خبر: ۶۲۱۰۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹ 20 June 2018

نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ارتباط بی واسطه و مستمر با مردم، به انعکاس اقدامات، فعالیت ها، مواضع و دیدگاه های خود در شبکه های اجتماعی می پردازند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، درباره تصمیم دولت در خصوص انتخاب مکان‌هایی برای اعتراضات مردم، گفت: دولت مکان‌هایی را برای اعتراض قشرها و صنف‌های مختلف جامعه در نظر گرفته و این اتفاق مبارکی است و اینکه برخی می‌گویند ما باید حتماً در مقابل همان سازمان تجمع کنیم را قبول ندارم زیرا نمی‌توان این حجم از مکان را برای معترضان که می‌خواهند اعتراض قانونی داشته باشند را مهیا کرد. در کل، موضوع با اهمیت اجازه تجمع است که ان‌شاءالله این اتفاق به وقوع خواهد پیوست تا صدای معترضان به گوش مسئولان برسد. او در ادامه افزود: چالش اصلی و دغدغه معترضان این است که پس از اعتراض با مشکل امنیتی روبرو نشوند؛ یعنی فردا برای معترضان تشکیل پرونده ندهند یا دانشجویی که به صحنه آمده، ستاره‌دار نشود. از دولت بابت چنین تصمیمی قدردانی می‌کنم و خواهشمندم همان‌طور که این تصمیم گرفته شده، امنیت پس از اعتراض مردم هم تامین شود که این موضوع به اعتمادسازی در کشور بسیار کمک خواهد کرد. مردم معترض باید باور داشته باشند که وقتی در این مکان‌ها حاضر می‌شوند فردا با مشکل گزینشی یا غیره مواجه نخواهند شد چون اگر این اتفاق بیافتد این روند قانونی آن‌طور که باید و شاید انجام نمی‌شود و مردم به این مکان‌ها برای حضور و رساندن صدای خود به مسئولان اعتماد نخواهند کرد.

 

 

 

وی در پستی دیگر از بهره برداری از پروژه 63/20 کیلوولت توحید گلسار رشت خبر داد.

 

 

 

جعفرزاده همچنین تصاویری از حضورش در مسابقات جودو جام رمضان مدرسه جودو، جشن عید فطر، ضیافت افطار ویژه ایتام و تصویری از نماز عید فطر در مصلی شهر رشت منتشر کرد.

 

 

 

 

 

نماینده رشت در ادامه پست زیر را منتشر کرد.

 

 

 

علی مطهری نایب رئیس مجلس در آخرین پست اینستاگرامی خود در پاسخ به این سوال که جنس مخالفت ها با «FAFT» و لایحه مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) از چه جنسی است مطرح کرد: بعضی‌ها به این دلیل مخالفت می کنند که واقعیت و ماهیت مطلب را به درستی نمی دانند و از روی دلسوزی مخالفت می کنند آنها فکر می کنند که اگر این لوایح تصویب شوند کشور دچار خود تحریمی می شود و ممکن است سپاه پاسداران ،حماس و حزب الله به عنوان تروریست مطرح شوند ‌و مشکلاتی برای ما ایجاد شود.

نماینده مردم تهران در مجلس  ادامه داد:عده ای نیز به این دلیل مخالفت می کنند که اهداف انتخاباتی و سیاسی دارند و کاری به محتوای این لوایح ندارند و صرفا می خواهند به دولت ضربه بزنند.

عضو کمیسیون فرهنگی افزود: واقعیت این است که این لایحه هیچ خطری برای کشور ندارد و مرجع اعلام مصادیق تروریست سازمان ملل است و سازمان ملل اینگونه نیست که به آسانی گروهی را تروریست معرفی کند. اینکه آمریکا اعلام کند حزب الله تروریست است تاثیری در دنیا ندارد، آنها می گویند حزب الله تروریست است و ما می گوییم اسراییل تروریست است اما هیچ کدام برای دنیا ملاک نیست بلکه ملاک برای دنیا نظر سازمان ملل است.

نایب ریس مجلس تصریح کرد:سازمان ملل گروه‌های تروریستی را مشخص کرده است و‌روند اعلام تروریست خواندن گروه‌ها در سازمان ملل روند خیلی سختی است و کار به این آسانی ها نیست.

وی خاطرنشان کرد: فرض کنیم که در آینده یکی از این گروهها را تروریست اعلام کنند که ما راه خروج از این کنوانسیون را مشخص کرده ایم و می توانیم از آن خارج شویم.

 

 

 

على اصغر یوسف نژاد نماینده مردم سارى و میاندورود درمجلس تصویری از جلسه شورای معادن استان مازندران به اشتراک گذاشت.

 

 

 

محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید در مجلس، در صفحه شخصی اش مطرح کرد: 

انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت غم‌انگیز استاد برجسته دانشگاه جناب آقای دکتر محمد امین قانعی‌راد موجب تاثر و تالم فراوان شد.
در مدتی که افتخار همکاری با دکتر قانعی‌راد را در بنیاد امید ایرانیان داشتم،ایشان را روشنفکری دردمند و صاحب سبک و حامی مردم دیدم که دغدغه اصلی‌اش اصلاح جامعه بود و در مقام یک استاد جامعه شناسی و فعال جامعه مدنی تلاش کرد دردهای جامعه ایرانی را با نگاهی خیرخواهانه در آثار ارزشمندش به رشته تحریر درآورد.
دکتر قانعی‌راد در مقام ریاست و عضو انجمن جامعه شناسی ایران تلاش زیادی برای حفظ این تشکل علمی کرد و باید تاکید کنم ترویج علم جامعه شناسی در ایران مرهون تلاش‌های ایشان و همکارانشان در انجمن جامعه شناسی بوده است.
بی تردید فقدان دکتر قانعی‌راد برای ساحت علم و دانشگاه خسارت بار است و امیدوارم همکاران و شاگردان ایشان بتوانند راه آن استاد ارجمند را طی کنند.
اینجانب ضایعه درگذشت دکتر قانعی‌راد را به همسر و فرزندان محترم ایشان،بازماندگان معزز و جامعه علمی و دانشگاهی ایران تسلیت عرض می‌کنم .برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و اجر از خداومند متعال خواستارم.
روحش شاد و یادش گرامی باد.

 

 

 

سیدصادق طباطبایی نژاد نماینده مردم شهرستان اردستان درمجلس شوراى اسلامى، از بازدیدش از مسکن مهر اردستان و رسیدگی به مشکلات این شهرک خبرداد.

 

 

 

سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس، در توضیح تصویر زیر نوشت: در روز عید سید فطر با اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای بوستان در محل ساختمان شورای اسلامی در خصوص مشکلات و نیازهای روستا در حوزه های مختلف عمرانی ، فرهنگی و ورزشی جلسه برگزار شد.

 

 

 

 نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با انتشار پست هایی در فضای مجازی پیروزی شیرین تیم ملی کشورمان مقابل مراکش را تبریک گفتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار