کد خبر: ۶۲۰۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۰ 19 June 2018

تابناک / سرمربی فصل گذشته سپیدرود رشت گفت که احساس هواداران این تیم را درک می‌کند اما تسویه‌حساب نکردن او و کادرش، شرایط را برای سپیدرود دشوارتر می‌کرد.

 

کریمی: قراردادی با مالک باشگاه بسته شده که گرفتن تیم را از او سخت کرده است؛ همین الان بازیکنان اصلی تیم قرارداد ندارند که این فاجعه است؛ چگونه می‌توانم از بازیکنانی که 50 درصد از پولشان را نگرفته‌اند بخواهم قراردادشان را تمدید و سر تمرین بیایند؟؛ بهترین تصمیم برخلاف میل باطنی‌ام جدایی از سپیدرود و شما بود

 

علی کریمی درباره جدایی‌اش از سپیدرود رشت اظهار داشت: شرایط برای ادامه همکاری مهیا نبود. در روزهایی که می‌بینیم و می‌شنویم تیم‌های صعود کرده به لیگ برتر نیز مشغول جذب بازیکن هستند، سپیدرود حتی با 5 بازیکن خودش هم تمدید نکرده چه برسد به اینکه سراغ جذب بازیکنان جدید برود.

وی درباره تسویه حسابش با این باشگاه عنوان کرد: ابتدا قرار بود باشگاه سپیدرود با من و کادر فنی به صورت نقدی تسویه حساب کند اما مشکلات مالی مطرح شد و ما هم برای اینکه زمان از دست نرود حاضر شدیم با دریافت دو فقره چک تسویه حساب کنیم. یک فقره که یک سوم مبلغ باقیمانده کادر فنی است برای هفته آینده صادر شده و باقیمانده مبلغ نیز چکی است که برای دو ماه بعد به ما داده شده است. ما حتی متمم پاداش کادر فنی را بخشیدیم و این کار را به خاطر هواداران و تیم سپیدرود انجام دادیم. در واقع سپیدرود با حمایت هواداران و تلاش بازیکنان در لیگ برتر ماند بدون اینکه کادر فنی یک ریال پاداش بقا دریافت کند. با این حال امیدوارم باشگاه پاداش بازیکنان را بدهد چرا که آنها برای تیم خیلی زحمت کشیدند.

کریمی ادامه داد: از روز بازی با پرسپولیس بیش از 50 روز می‌گذرد در این مدت منتظر ماندیم تا شاید وضعیت باشگاه بهتر شود اما شرایطی را مطرح کردند که قبول آن با اصول حرفه‌ای مربیگری منافات داشت به همین دلیل قبول نکردم بمانم. بعد از آن نیز چند بار قرار تسویه حساب گذاشته شد که این کار انجام نشد.

سرمربی فصل گذشته سپیدرود خاطرنشان کرد: از طرفی موضوع تغییر مالکیت باشگاه نیز زمان زیادی را از آماده‌سازی تیم گرفت. این را هم می‌دانم که تلاش برخی از مسئولان استانی برای احقاق حق هواداران نتیجه نداد. در این شرایط ادامه این روند فقط به تیم سپیدرود لطمه می‌زند اما اکنون امیدوارم دیگر بهانه‌ای نداشته باشند و کار آماده‌سازی تیم را برای فصل آینده انجام دهند.

کریمی با بیان اینکه روی صحبتش با هواداران سپیدرود است، گفت: شما جزو بهترین هواداران فوتبال ایران هستید که عاشقانه تیمتان را دوست دارید در این مدت که در خدمتتان بودیم به بهترین شکل مورد حمایت قرار گرفتیم. این حمایت را در روزهای اخیر هم شاهد بودیم اما زمانی پیش می‌آید که همه تلاش‌ها نتیجه نمی‌دهد. دلیل این امر هم این است که قراردادی با مالک باشگاه بسته شده که گرفتن تیم را از او سخت کرده است.

وی در ادامه صحبت‌هایش با هواداران سپیدرود تصریح کرد: احساس شما را درک می‌کنم اما تسویه نکردن من و کادرم فقط شرایط را برای سپیدرود سخت‌تر می‌کرد و باعث از دست رفتن زمان می‌شد. امیدوارم در فصل آینده اتفاقات خوبی برای سپیدرود و هوادارانش رخ دهد چرا که شما لایق بهترین‌ها هستید.

سرمربی فصل گذشته سپیدرود اضافه کرد: شما هواداران بهتر از من به شرایط تیم سپیدرود آگاه هستید همین الان بازیکنان اصلی تیم قرارداد ندارند که این فاجعه است. در این شرایط چگونه می‌توانم از بازیکنانی که 50 درصد از پولشان را نگرفته‌اند بخواهم قراردادشان را تمدید و سر تمرین بیایند؟ پس در این شرایط بهترین تصمیم برخلاف میل باطنی‌ام جدایی از سپیدرود و شما بود و امیدوارم در فرصتی مناسب در خدمتتان باشم.

کریمی در پایان به تسنیم گفت: در تاریخ تیم‌های پرطرفداری مثل پرسپولیس، استقلال، سپیدرود و ... مدیر، مالک، مربی و بازیکنان زیادی آمدند و رفتند و فقط تیم و هوادارانش هستند که می‌مانند به همین دلیل ممطئنم شما هواداران سپیدرود مثل همیشه کنار تیمتان خواهید بود تا سهمیه تنها نماینده استان گیلان در لیگ برتر حفظ شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار