کد خبر: ۶۲۰۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۵ 19 June 2018

تابناک / مربی فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود گفت: با توجه به مشکلاتی که وجود داشت، علی کریمی جدا شد تا این تیم دچار حاشیه نشود.

سهیل حق‌شناس در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره جدایی علی کریمی از تیم سپیدرود اظهار داشت: با توجه به اختلافاتی که پیش آمده بود،‌ یا تن‌زاده (مالک باشگاه) باید از باشگاه می‌رفت یا علی کریمی تا اینکه «علی آقا» گفت به خاطر تیم تسویه حساب کنیم بهتر است تا اینکه حاشیه‌ها به وجود بیاید.

وی ادامه داد: اگر می‌توانستند مالکیت را از تن‌زاده بگیرند شاید می‌شد کاری کرد، اما وقتی نمی‌شود مالکیت را از او گرفت باید با همین مالک ادامه داد. در این وضعیت در صورت ادامه همکاری کریمی و تن‌زاده، چیزی که ضربه می‌خورد سپیدرود بود، چون همکاری بین او دو انجام نمی‌شد و ممکن بود مشکلات بیشتر شود.

مربی فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود در واکنش به این پرسش که آیا به همکاری خود با این باشگاه ادامه خواهد داد یا خیر، گفت: من هنوز تصمیمی نگرفته‌ام. شاید به طور کلی از رشت بروم و شاید هم بمانم و به کارم ادامه دهم. با این اوضاع و احوال سپیدرود ترجیح می‌دهم شاهد روزهای خیلی سخت سپیدرود نباشم و کاری که الان خیلی‌ها دارند با این تیم می‌کنند را نگاه نکنم. به نظرم سپیدرود به بیراهه می‌رود و بارها هم گفته‌ام، امیدوارم امسال مایه خنده سایر تیم‌ها و شهرهای نباشیم که متأسفانه این اتفاق در حال رقم خوردن است. کاری هم از دست ما بر نمی‌آید،‌ الان فقط می‌توانیم بنشینیم و حرص بخوریم و من خیلی دوست ندارم این روزها را ببینم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار