کد خبر: ۶۲۰۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶ 17 June 2018

تابناک / نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس گفت: برخی از خواص با سرمایه‌گذاران سرمایه‌گذارستیزی کرده و آن‌ها را به رانت‌خواری و اختلاس متهم می‌کنند.


به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، ولی داداشی در مراسم کلنگ‌زنی طرح تالار و رستوران دریایی هیراد در محل ساحل مخیری این شهرستان اظهار کرد: این طرح یکی از طرح‌های بسیار خوب شهرستان بوده و در راستای توسعه اقتصادی و دریایی شهرستان آستارا و استان گیلان می تواند مؤثر واقع شود.

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی بحث اشتغال و بیکاری جوانان تحصیل‌کرده را یکی از مشکلات موجود در سطح کشور دانست و گفت: همه ارکان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای برطرف کردن مشکل بیکاری جوانان دست به کار شده‌اند و دولت نیز تاکنون نتوانسته موفق عمل کند.

وی بابیان اینکه طبق اصل 44 قانون اساسی از توان بخش‌های مختلف خصوصی جهت برطرف کردن معضل بیکاری می‌توان استفاده کرد تصریح کرد: دولت توانایی دادن هزینه‌های سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی را نداشته و این به عدم استفاده دولت از ظرفیت بخش‌های خصوصی برمی‌گردد.

داداشی با اشاره به اینکه برخی از خواص جامعه با سرمایه‌گذاران سرمایه‌گذارستیزی کرده و آن‌ها را به رانت‌خواری و اختلاس متهم می‌کنند افزود: کشورهای پیشرفته و توسعه‌یافته دنیا از حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی استقبال کرده و تسهیلات ارزان‌قیمت در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه مردم این شهرستان سرمایه‌گذارستیز نیستند تصریح کرد: مردم شهرستان آستارا از حضور سرمایه‌گذاران در این شهرستان مرزی و گردشگرپذیر استقبال کرده و نمونه آن را می‌توان در منطقه اسکله که با توان بخش خصوصی ایجاد شده است مشاهده کرد.

وی با اشاره به اینکه دولت‌مردان با استقبال از توان بخش خصوصی از ظرفیت اقتصاد دریامحور در راستای جذب گردشگران داخلی و خارجی می‌توانند استفاده کنند بیان کرد: سالانه بالغ‌بر یک‌میلیون و 500 هزار گردشگر خارجی به واسطه مرز زمینی شهرستان آستارا وارد این شهرستان می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار