کد خبر: ۶۱۹۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ 15 June 2018

تابناک / طبق پیش بینی سازمان هواشناسی کشور، رگبار باران و وزش باد شدید در استان‌های گیلان، مازندران، قزوین، البرز، تهران و سمنان طی امروز و فردا را خواهیم داشت.


ببه گزارش نامه نیوز بنا به اعلام سازمان هواشناسی کشور، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها، امروز و فردا (جمعه و شنبه ۲۵ و ۲۶ خرداد) به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط شمال غرب، استان‌های گیلان، مازندران و ارتفاعات البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

عمچنین در روز یکشنبه (۲۷ خرداد) در مناطق شمالی استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و ارتفاعات البرز، رشد ابر و رگبار پراکنده باران با رعد و برق پیش بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور جو پایدار خواهد بود.

امروز (جمعه ۲۵ خرداد) در شرق و شمال شرق کشور وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که در برخی مناطق به ویژه منطقه زابل با گرد و خاک همراه خواهد بود.

در سه روز آینده به سبب وزش باد شدید احتمال گرد و خاک در برخی نقاط استان‌های ایلام، خوزستان و بوشهر وجود دارد و همچنین امروز شرق خلیج فارس در روزهای شنبه و یکشنبه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان به سبب وزش باد شدید مواج پیش بینی می‌شود.

امروز افزایش دما در شمال شرق کشور ۴ تا ۶ درجه و در روز یکشنبه در جنوب غرب و غرب کشور ۵ تا ۷ درجه خواهد بود و به طور کلی در اکثر نقاط کشور با افزایش دما رو به رو هستیم.

آسمان تهران فردا (شنبه ۲۶ خرداد) صاف، گاهی وزش باد، اوایل شب افزایش ابر همراه با افزایش باد پیش بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران ۳۵ و ۲۳ درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین وضعیت جوی تهران در روز یکشنبه (۲۷ خرداد) صاف، گاهی وزش باد، در بعد از ظهر افزایش باد با بیشترین و کمترین دمای ۳۷ و ۲۴ درجه سانتیگراد خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار