کد خبر: ۶۱۹۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۴ 15 June 2018

تابناک / بازدید از چند طرح آبرسانی ، دیدار با یک خانواده شهید و یک هنرمند پیشکسوت از مهمترین برنامه های سفر یک روزه آقای سالاری استاندار گیلان به آستانه اشرفیه بود.

استاندار در سفر خود به آستانه اشرفیه از مخزن 10 هزار متر مکعبی آب آشامیدنی آستانه اشرفیه ، پل کابلی رودخانه سفیدرود ، یک طرح گردشگری ، میدان میوه و تره بار ، یک گلخانه ، یک طرح سالمسازی دریا و طرح تجهیز و نوسازی اراضی روستای گیلده این شهرستان بازدید کرد.
آقای سالاری همچنین با حضور در منزل شهیدان مهدی رضا و حسین خوش سیرت با خانواده این شهیدان دیدار کرد.
وی در این دیدار گفت : شهیدان خوش سیرت به ویژه سردار شهید مهدی خوش سیرت با ایثار و از جان گذشتگی درس های فراوانی به ما آموختتند.
سردار شهید مهدی خوش سیرت معاون لشکر 16 قدس گیلان بود که پس از 13 مرحله نایل شدن به درجه رفیع جانبازی در سال 1366 در عملیات نصر 4 به شهادت رسید.
حسین و رضا خوش سیرت هم در سال های به ترتیب درسال 63 و 64 در عملیات والفجر 8 به شهادت رسیدند.
استاندار همچنین در ادامه سفر خود به آستانه اشرفیه با حضور در منزل فخر موسوی شاعر و پیشکسوت بازیگری و تئاتر گیلان با وی دیدار کرد.
استاندار همچنین با حضور در ضیافت افطاری در حرم سید جلال الدین اشرف و در جمع اقشار مختلف مردم با اشاره به ظرفیت های آستانه اشرفیه در بخش های کشاورزی و گردشگری مذهبی گفت : با برنامه ریزی و حمایت منطقی از طرح های گردشگری و سرمایه گذاران می توانیم آمار بیکاری را در این شهرستان به کمتر از 5 درصد برسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار