کد خبر: ۶۱۹۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۴ 15 June 2018

تابناک / هواداران تیم فوتبال سپیدرود رشت در چند وقت اخیر نسبت به عملکرد جواد تن زاده به‌عنوان مالک و مدیرعامل باشگاه سپیدرود انتقاد داشتند و بر این باور هستند که وی توانایی اداره باشگاه پرطرفدار سپیدرود را ندارد.

در همین راستا صبح امروز و از ساعت 11 بیش از 200 هوادار سپیدرود در تجمع اعتراضی مقابل هیات فوتبال گیلان حاضر شدند و علیه جواد تن زاده شعار دادند؛ هواداران با شعارهای " تن زاده حیا کن تیم ما رو رها کن " خواهان برکناری وی از مالکیت باشگاه سپیدرود شدند.

 

به گزارش فارس، هم‌زمان با تجمع هواداران مقابل هیات فوتبال گیلان، جلسه‌ای در دفتر اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان مابین «مریم بخشی» مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان، «شهاب مؤمنی» مالک اسبق باشگاه سپیدرود، رؤسای هیات شطرنج، والیبال استان گیلان و یکی از متقاضیان خرید باشگاه سپیدرود در حال برگزاری است.

در این جلسه که با غیبت «جواد تن زاده» مالک باشگاه سپیدرود همراه بود، طرفین به تفاهم کلی دست یافتند ولی به دلیل عدم تفاهم بر روی برخی از بندهای تفاهم‌نامه، قراردادی بین دو طرف منعقد نشد، مسئله مهم دیگر در نشست امروز، مشخص نبودن وضعیت جواد تن زاده در باشگاه سپیدرود بود و متقاضی خرید این باشگاه خواهان شفاف‌سازی در این زمینه شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
اگر این دویست هوادار پرشور به موازات این اعتراضات ، دست به جیب شوند و ماهیانه حداقل نفری صدهزار تومان به باشگاه کمک مالی کنند، می شود از تن زاده که تاکنون به تنهایی فقط 4 میلیارد تومان هزینه کرده و با استخدام کریمی، غلامی و ....در زمان بحرانی فصل قبل ، تیم را از خطر سقوط نجات داده است، بسادگی خلع ید کرد و از تیم اخراج کرد تا دیگر هرگز بدنبال سرمایه گذاری روی فوتبال نشود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار